מכר מטען

תלמיד ישיבה? אלי אריש מואשם כי סחר בנשק

העבריין הירושלמי אלי אריש, מואשם בסחר בנשק אחרי שמכר לסוכן מטען חבלה מפורק בתמורה לאלפי שקלים • לפני כחצי שנה אמר אריש ל'כיכר': "בעבר הייתי עבריין. היום לא" (בארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

כתב אישום שהוגש נגד העבריין הירושלמי אלי אריש מפרט כיצד מכר מטען חבלה מפורק בתמורה לעשרות אלפי שקלים. לפני כחצי שנה אמר אריש ל'כיכר השבת' כי בעבר היה עבריין, אך היום הוא תלמיד ישיבה.

לפי כתב האישום, תחילה סירב הסוכן להצעה לקנות אבקה ממנה ניתן לייצר מטען צינור, בנימוק כי הוא רוצה מטען מוכן בלבד. בנוכחותו, התבצעה שיחת טלפון עם הוראה להכין את המטען המבוקש.

לאחר מכן נפגשו בתחנת דלק בגבעת זאב, שם סיכמו על הפרטים. בהמשך, נפגשו שוב ולפי כתב האישום, הוא הוציא מרכבו שקית ירוקה אשר בתוכה היו שני שלטים ומנגנון הפעלה, הדריך והדגים לסוכן כיצד ניתן להפעיל אותם כדי לפוצץ את מטען החבלה.

בפגישה נוספת ליד מרכז מסחרי ברמלה, סימן הנאשם לסוכן באצבעו אל עבר מקום מסתור שם הטמין שקית ובתוכה מטען חבלה שהורכב בתוך סיר מתכת והכיל חומר נפץ במשקל שלא פחת מ-300 גרם, מיכל גז, חומרי בערה וכן מוליכים חשמליים.

אריש בראיון: אני תלמיד ישיבה (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

לפני כמחצית השנה, נעצר אריש בחשד למעורבות בפרשת רצח בני הזוג כדורי בירושלים, רצח שעדיין לא נפתר עד היום. כאשר שוחרר, טען כי מדובר בעלילה.

בראיון ל'כיכר השבת' אמר אז אריש: "בעבר הייתי עבריין והיו לי מאסרים. היום אני תלמיד ישיבה ולא מעניין אותי כל השטויות האלה, אבל הימ"ר לא שוכחים זו יחידה של עבריינים גדולים מאד מי שנופל במלתעות שלהם, נגמר הסיפור שלו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר