הסערה נמשכת

דיווח בארה"ב: ג'ורג' פלויד היה חולה קורונה

מניתוח גופתו של ג'ורג' פלויד, האיש שמת במהלך מעצר משטרתי אלים, מתברר כי היה חולה בקורונה ב-3 באפריל. לא ברור אם עדיין היה חולה בעת מותו בשבוע שעבר (בעולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
(צילום: מתוך טוויטר)

בתקשורת האמריקנית מדווחים היום (חמישי), כי מניתוח גופתו של ג'ורג' פלויד, האיש שמת במהלך מעצר משטרתי אלים, מתברר כי היה חולה בקורונה ב-3 באפריל, ולא ברור אם עדיין היה חולה בעת מותו בשבוע שעבר.

בנוסף, עלה בדו"ח כי בגופו של פלויד נמצאו כמויות של סמים מסוג מתאמפטמינים ופנטניל.

תיעוד האירוע הקשה (מתוך טוויטר)

כזכור, ישנה מחלוקת בין גרסת המשטרה לפיה השוטר שלחץ עם ברכו של צווארו של פלויד לא היה הגורם למותו אלא אירוע לבבי שנגרם ככל הנראה מהלחץ בו היה שרוי. אך משפחתו שזעמה על התוצאות הזמינה בדיקה נוספת ממנה עלה כי הוא דווקא כן מת מהלחץ שהופעל על צווארו.

מדוח הנתיחה עולה, כי השוטר שעצר את פלויד וכעת מואשם בהריגה, הניח את ברכו על צווארו למשך שמונה דקות ו-46 שניות ברצף, מתוכן שתי דקות ו-53 שניות היו לאחר שפלויד איבד כבר את הכרתו. תיעוד האירוע הביא להצתת מהומות ענק ברחבי ארה"ב, כבר למעלה משבוע שנערכות הפגנות בהשתתפות אלפים. אלפי עסקים נבזזו והוצתו ונגרמו נזקי ענק.

על פי הטענות, בין פלויד לשוטר היה סכסוך אישי לאחר שהשניים עבדו בעבר יחד. פלויד נעצר בעת שניסה להשתמש בכסף מזויף בעסק מקומי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר