בבית המשפט

המחבל הודה כי רצח את אורי אנסבכר בכוונה תחילה

המחבל המתועב העומד מאחורי המקרה שזעזע את המדינה - היעלמותה של הנערה אורי אנסבכר, החיפושים אחריה ומציאת גופתה ביער עין יעל - הודה בבית המשפט ברציחתה (חדשות)

דוד הכהן | כיכר השבת |
אורי אנסבכר הי"ד (באדיבות המשפחה)

ערפאת א-רפעאיה, המחבל שהואשם ברצח אורי אנסבכר הי"ד, הודה היום (ראשון) בבית המשפט בכל המעשים המיוחסים לו בכתב האישום, בו נטען כי הוא רצח אותה בכוונה תחילה.

בעקבות כך קבע בית המשפט, כי א-רפעיה תקף את אנסבכר לפני כשנה וחצי באלימות קשה ובאכזריות, זאת ממניע לאומני. הכרעת דינו תימסר במועד אחר, שטרם נקבע.

הלוויה הכואבת של אורי הי"ד (באדיבות המצלם)

כזכור, הנערה נעלמה בפברואר האחרון, וגופתה נמצאה בתום סריקות נרחבות ביער עין יעל בירושלים בו נהגה להתבודד. חקירת האירוע שזעזע את המדינה גילתה, כי מחבל תקף אותה באכזריות ודקר אותה למוות.

א-רפעאיה, תושב חברון, נמלט מהמקום מיד לאחר הרצח, אך נעצר בביתו לאחר מספר ימים ובחקירתו סיפר כי החליט לרצוח יהודי "בגלל הכיבוש ובגלל היחס לעוברים במחסומים בשטחים ובירושלים".

אלא שבהמשך, בעקבות בקשת עורכי דינו, הורה בית המשפט המחוזי בירושלים הורה לשלוח אותו לבדיקה פסיכיאטרית. זו לא עזרה לו, ובסיומה הוחלט כי הינו אחראי למעשיו וכשיר לעמוד לדין. היום כאמור הוא הודה במעשים.

פני הרוע: המחבל הרוצח (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר