המהומות בארה"ב

טראמפ הוציא את המשמר הלאומי: "הכול תחת שליטה"

נשיא ארצות הברית תוקף שוב את יריבו הדמוקרטי על רקע הקריאות לפירוק המשטרה • חשש בארה"ב: התפרצות נוספת ומשמעותית של ה'קורונה' - בגלל ההפגנות ההמוניות (בעולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

נשיא ארה"ב דונלד טראמפ הורה היום (ראשון) למשמר הלאומי לסגת מוושינגטון - לשם נכנסו כדי להשליט סדר עקב התפרעויות האנרכיסטים בהפגנות נגד מותו של ג'ורג' פלויד.

"הכול תחת שליטה", כתב הנשיא שהוסיף עם זאת כי הכוחות "ישובו במהרה אם יהיה צורך". טראמפ הסביר כי "אמש הגיעו הרבה פחות מפגינים משציפינו".

בציוץ נוסף התייחס לקריאות שהעלו כמה מהמפגינים לפירוק המשטרה, וניצל כמובן את הזדמנות על מנת לתקוף שוב את ג'ו ביידן, המתמודד מולו על הנשיאות.

"ג'ו ביידן המנומנם והדמוקרטים מהשמאל הרדיקלי רוצים לפרק את המשטרה'. אני רוצה אכיפת חוק רחבת היקף ומשתלמת היטב. אני רוצה חוק וסדר!".

מקבץ סרטונים מהמהומות בארה"ב (צילום: מתוך טוויטר)

יצוין כי לפי הסקרים שנערכו בארה"ב, רוב הציבור תומך בשליחת כוחות צבא על מנת להשיב את הסדר לרחובות ולהפסיק את ההתפרעויות של פעילי הארגונים הקיצוניים שתפסו טרמפ על מחאת השחורים.

בשל ההפגנות, גורמי רפואה הביעו את החשש כי בשל העובדה שאלפים עמדו בצפיפות זה ליד השני, נגיף הקורונה תתפרץ שוב במלוא העוצמה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר