לא רק נתניהו

לקראת משפטו: בן גביר; "בנצי גופשטיין הוא הדרייפוס של ימינו"

איש הימין הקיצוני, בנצי גופשטיין, יעמוד מחר למשפט בגין הסתה - שקרתה לטענת עורך דינו לפני 7 שנים. "גופשטיין הוא דרייפוס של ימינו", טוען עורך דינו איתמר בן גביר (חדשות)

דוד הכהן | כיכר השבת |
גופשטיין (משמאל) עם חברי 'עוצמה יהודית' (צילום: חיים גולדברג)

משפטו של איש הימין הקיצוני ויו"ר 'להבה', בנצי גופשטיין, ייפתח מחר (שני), בבית משפט השלום בירושלים. עורך דינו איתמר בן גביר מבטיח ואומר: "נהפוך את כתב האישום לכתב אישום נגד הפרקליטות".

גופשטיין מואשם בעבירה של הסתה לטרור, כאשר הראיות המפורטות נגדו בכתב האישום מתבססות בעיקרן על ציטוטים מראיונות שונים שהעניק לפני שנים רבות לכלי התקשורת.

רגע לפני פתיחת המשפט, אומר בנצי גופשטיין: "יש כאן רדיפה מכוונת של הפרקליטות, בהנחיית התנועה הרפורמית, נגדי ונגד ארגון להב"ה, על דברים ישנים מלפני שנים".

"ועל מה?", שואל גופשטיין, "על התבטאויות בתקשורת. אני חושב שהגיע הזמן שבפרקליטות יפנימו שבמדינה דמוקרטית מותר לדבר גם אם הדברים שנאמרים, לעיתים לא מוצאים חן בעיני כמה פקידים בצלאח א-דין. מה שבטוח הוא שמלחמה בהתבוללות היא אינה גזענות".

פרקליטו וידידו של גופשטיין, עורך הדין איתמר בן גביר, חושב כי: "גופשטיין הוא דרייפוס של ימינו".

הוא מסביר: "בזמן שחברים בכנסת ישראל מהרשימה המשותפת מצהירים חדשות לבקרים על תמיכתם בטרור, גופשטיין מואשם על התבטאויות ישנות וזניחות בכלי התקשורת. נהפוך את כתב האישום הזה לכתב אישום נגד הפרקליטות".

בן גביר החליט להגיש בקשה לבית המשפט לחקור את אנשי התנועה הרפורמית, בעקבות הדלפות מתוככי בית המשפט שהגיעו אליהם: בתנועה הרפורמית הגישו לבית המשפט בקשה להיות צד בתיק, אולם בית המשפט דחה את בקשתם.

אך למרות זאת, אל ידיה של התנועה הרפורמית הגיעו מסמכים משפטיים מהתיק, שעל פי דין, אסור היה לה להחזיק, וכאמור בן גביר דורש מהשופטים לחקור זאת.

הסרטון של 'עוצמה יהודית', כשבג"ץ החליט לפסול את גופשטיין

כזכור, ערב הבחירות, בג"ץ החליט לפסול את בנצי גופשטיין מלהתמודד לכנסת, בשל אותן אמירות גזעניות, אותן אמר בתקשורת.

אז, הסביר גושפטיין, כי "בג"צ שוב מוכיח שהוא סניף של מרצ. חברת הכנסת מהרשימה המשותפת - יזבק שכתבה על סמיר קונטאר שהוא לוחם ושהאיד ואמרה שהיא מתגעגעת לנאצר לא ראויה להיפסל. לשיטת שופטי העליון לקרוא לרצח חיילים זה בסדר אבל מלחמה בהתבוללות בעם היהודי, היא פסולה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר