"רצו להשפיל"

עורך הדין של שרה מסביר: ההקלטות בושלו

לאחר שנחשף ההקלטה של עובדת במעון רוה"מ, בו היא טענה כי שיקרה בעדותה למען שרה, כי פחדה שתפוטר. עוה"ד יוסי כהן חושף את המכתבים שהיא כתבה לשרה (בארץ)

(צילום: ALEX KOLOMOISKY/POOL)

בשבוע שעבר פורסמה הקלטת עובדת במעון ראש הממשלה שטענה, כי שיקרה בעדותה לטובתה של שרה נתניהו. הערב (ראשון), עורך הדין יוסי כהן מגיב לטענות וחושף את מכתבן של העובדות, וטוען כי ההקלטות מבושלות.

כזכור, בהקלטה של אחת העובדות במעון רוה"מ, הסבירה העובדת כי שיקרה בעדותה מפני שחששה שאם לא עשה כן תפוטר מעבודתה במעון.

בתגובה להקלטה, החליט רוה"מ נתניהו להגיב ואמר: "בתגובה לפייק ניוז היומי בתקשורת נגד רעייתי שרה, הנה המכתבים שכתבו לה אותן עובדות, ותגובתו של עו״ד יוסי כהן לפייק ניוז".
"הקלטות הסתר המעוותות, החלקיות והמבושלות שהבאתם עומדות בניגוד גמור לעובדות, לתצהירים שהשתיים הגישו, למכתבי הערכה חמים שכתבו לגב׳ נתניהו בהם ביקשו להמשיך לעבוד איתה, לעשרות סמסים בהם שיבחו את מקום עבודתן- ובעיקר בניגוד גמור לאמת".
רבן בראיון, כשזהותה היתה עדיין חסויה. ארכיון (צילום: מתוך חדשות 12)

"ההקלטות המבושלות הן אוסף שקרים ערוכים ומגמתיים שהדלפתם נועדה לבזות ולהשפיל את שרה נתניהו כדי להשפיע על הליך משפטי, וכדי להוציא במרמה כסף מהמדינה".

באחד המכתבים אליהם מתייחס כהן נכתב: "אני אוהבת את הגברת שרה, ראש הממשלה, הבנים וכן כל משפחת נתניהו המורחבת. תומכת ורוצה בהצלחתכם, ואשמח להמשיך לשרת את המשפחה היקרה בנאמנות ומכל ליבי".

המכתב שכתבה העובדת

במכתב השני נכתב: "הגב' נתניהו היא אישה מדהימה ומתייחסת אלי תמיד בכבוד רב. אני מאוד מעריכה אותה ולומדת ממנה המון דברים חדשים. אני אוהבת את העבודה וכיף לי עם הצוות והמשפחה המדהימה".

המכתב השני שכתבה עובדת אחרת

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר