תלונה שלישית

נתניהו הגיש תלונה בגין הסתה לרצח נגדו ונגד רעייתו

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיש הבוקר (שני) תלונה נוספת במשטרה בגין הסתה לרצח נגדו ונגד רעייתו. זאת התלונה השלישית שהגיש ראש הממשלה בימים האחרונים (אקטואליה)

(צילום: קובי גדעון, לע"מ, פלאש 90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיש הבוקר (שני) תלונה נוספת במשטרה בגין הסתה לרצח נגדו ונגד רעייתו. זאת התלונה השלישית שהגיש ראש הממשלה בימים האחרונים.

מטעמו של ראש הממשלה נמסר כי "בזמן האחרון חוצה ההסתה נגד ראש הממשלה ובני משפחתו קו אדום בהתרבות קריאות מפורשות לרצוח אותו ובני משפחתו, חלקן מזוהות באופן ברור עם השמאל הקיצוני".

עוד נמסר כי "ראש הממשלה מצפה לתגובה נחושה של המשטרה והבאת האחראיים לדין".

באחד הפוסטים נכתב: "מאחל ליאיר נתניהו להתייתם משני הוריו בהקדם"; בפוסט נוסף נכתב: "אחרי שירצחו את האבא הבוגד שלו ישאירו את יאיר בחיים ואז הוא ילמד לסתום את הפה המלוכלך שירש מאמא שלו".

לפני שבוע הגיש נתניהו תלונה במשטרה בגין איום ברור לרצח, בגין פוסט מאיים שפורסם, כציטוט מאישה בשם סירין: "אני מציעה דבר אחר: לעלות על המעון ברחוב בלפור עם לפידים וקלשונים, לתפוס את ביוב, החזירע ושני הגורים - כן, גם את ההוא משעשועון הטריוויה - ולהוביל אותם במצעד קלון לכיכר ציון".

האיומים הקודמים (מתוך הטוויטר של יאיר נתניהו)

וההמשך לא פחות בוטה: "לכבד את כל הרביעייה בעריפת ראש עסיסית, שאחריה גופותיהם הערופות ייתלו מהמרפסת - אותה מרפסת שממנה נאצניהו לא ראה (את הכרזות) ולא שמע (את הקריאות)".

בעקבות כך, כאמור, הודיע נתניהו: "‏לפני מספר ימים הגשתי תלונה למשטרה על שורה של איומים לרצוח אותי ואת בני משפחתי; היום, לצערי, נאלצתי להגיש תלונה נוספת נגד אדם שפל שפירט כיצד הוא מתכוון לרצוח אותי ואת משפחתי".

"‏מתי התקשורת והשמאל, שלא מפסיקים לרגע לנסות להפיל ראש ממשלה מהימין, יגנו סוף סוף את ההסתה הפרועה והבלתי פוסקת נגדי ונגד משפחתי?", תהה ראש הממשלה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר