פרץ לא עובר

בסקר: נתניהו, איווט ובנט בעלייה; גנץ יורד

בסקר שנערך הערב, נשאלו הנסקרים לאיזו מפלגה הם יצביעו לו הבחירות היו היום. נתניהו ממשיך לשמור על כוחו ואף יותר, איווט מזנק, בנט ולפיד עולים וגנץ נחלש. העבודה לא עוברת (חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: גילי יערי ודוד כהן - פלאש 90)

על אף שייתכן ואנו עומדים בפני גל שני, ראש הממשלה נתניהו, מקבל הערב (שני) בסקר של 'חדשות 12', 40 מנדטים והרשימה של לפיד 14 מנדטים.

על פי תוצאות הסקר, במידה והבחירות היו נערכות היום, נשאלו הנסקרים לאיזו מפלגה הם היו מצביעים.

בראש הטבלה, עומדת מפלגת הליכוד עם 40 מנדטים. המפלגות החרדיות שומרות על כוחן; ש"ס מקבלת תשעה מנדטים ויהדות התורה זוכה על פי הסקר ל-7 מנדטים.

במקום השני ניצבת הרשימה המשותפת, שעדיין שומרת על כוחה עם 15 מנדטים, הבאה בתור לאחר מכן זה מפלגת יש עתיד-תל"ם בראשות לפיד עם 14 מנדטים.

כנראה שהבחורים כבר לא אוהבים את גנץ, ומעניקים ל'כחול לבן' שבראשותו - 12 מנדטים, ליברמן מזנק ומקבל על פי הסקר תשעה מנדטים.

מפלגת ימינה בראשות בנט, גם עולה ומקבלת שמונה מנדטים ומפלגת מרצ, מקבלת שישה מנדטים.

המפלגות שלא עברו את אחוז החסימה הן; העבודה בראשותו של עמיר פרץ 1.9%. גשר של אורלי לוי-אבקסיס עם 'רק' 0.5%. דרך ארץ בראשות יועז הנדל וצבי האוזר 0.4% והבית היהודי בראשות רפי פרץ 0.4%.

לפי הסקר הנוכחי גוש הימין גדל משמעותית ויעמוד על 64 מנדטים לפי החלוקה של גוש הימין 48, והמפלגות החרדיות - 16, מרכז שמאל - 32 וערבים 15.

הסקר של 'חדשות 12', נערך ע"י מכון מדגם בראשות מנו גבע בקרב מדגם מייצג של כלל האוכלוסייה בישראל בגילאי 18 ומעלה בקרב 509 נשאלים טעות דגימה 4.4%-+. מועד איסוף הנתונים: 8 ביוני 2020.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר