סוכנים חשאיים

העו"ד מסביר: התקשורת בנתה נרטיב לשרה

עוה"ד של שרה נתניהו, הגיב להקלטות הנוספות שפורסמו, בהן נשמעות עובדות המעון משוחחות על תצהיר השקר בו חשודה אחת מהעובדות. 'תקשורת בנתה 'נרטיב' לשרה' (ארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
שרה נתניהו (צילום: Olivier Fitoussi/Flash90)

עו"ד יוסי כהן, פרקליטה של אשת רה"מ שרה נתניהו, הגיב הערב (שני) להקלטות הנוספות שפורסמו בהן נשמעות עובדות מעון רה"מ משוחחות על תצהיר השקר בו חשודה אחת מהעובדות. "התקשורת בנתה 'נרטיב' לשרה נתניהו", הוא מאשים.

בהקלטות שפורסמו הערב בחדשות 13, נשמעת עובדות במעון ראש הממשלה כשהן מדברות על תצהיר השקר שנתנה אחת מהן וכן על מכתבי הערכה שנדרשו לכתוב לשרה נתניהו.

ליאורה בביאן, עובדת במעון רה"מ, נשמעת בהקלטה מודה כי שיקרה בעדות שלה לטובת שרה נתניהו במשפטה של עובדת אחרת לשעבר במעון - שירה רבן, שתבעה את הגב' נתניהו.

עורך דינה של שרה נתניהו עו"ד יוסי כהן תקף את פרסום הקלטות ואמר: "הסיפורים השקריים של עובדות הבית התחילו כבר בשנות ה-90 שראש הממשלה נבחר לתפקידו. מעניין שבמשך 10 שנים, כשראש הממשלה נתניהו לא היה ראש ממשלה- לא היה אפילו חלקיק סיפור על עוזרת בית. ברגע שחזר להיות ראש ממשלה- חזרו גם השקרים על עובדות הבית".

איומים על חיי משפחת נתניהו (מתוך הטוויטר של יאיר נתניהו)

כהן האשים את התקשורת בבניית נרטיב לגב' נתניהו: "בנרטיב ״עוזרות הבית״ שהתקשורת בנתה לשרה נתניהו כל עובדת ממורמרת שמצאה עצמה מחוץ לעבודה ממחזרת את אותם סיפורים שקריים על שרה נתניהו בתמורה לחיבוק חם מהתקשורת, ואולי גם הטבות נוספות".

את שירה רבן, העובדת שתבעה את שרה נתניהו תקף כהן בחריפות וכינה את תביעתה "קמפיין תקשורתי מתוזמן שהעובדת ועורך דינה מנהלים".

"הקלטות הסתר הערוכות והמיומנות בה היא מדובבת ומתעדת את עובדות המעון כדי שיכפישו את שרה נתניהו, מזכירים עבודה של סוכנת חשאית שבאה להוציא לפועל תכנית זדונית ולא עובדת תמימה.

ככל שדרך הפעולה הפסולה שלה נחשפת", מסכם כהן, "כך ברור ששרה נתניהו היא הקורבן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר