מבוכה לפרץ

רפי פרץ קורא למשרדי הממשלה לעלות לירושלים

השר לירושלים ולמורשת, רפי פרץ, שיגר היום, מכתבים בהולים, לשר התקשורת הנדל ולשרה פרקש-הכהן: "העבירו את משרדכם לירושלים", הנדל הגיב לו, משרדי כבר בי-ם (ארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: דוברות משרד החינוך)

"יש צידוק למשרד": השר לירושלים ולמורשת, רפי פרץ, שיגר היום (שלישי), מכתבים בהולים, לשר התקשורת הנדל ולשרה לענייני אסטרטגיים פרקש-הכהן וקרא להם: "העבירו את משרדכם לירושלים", בהתאם להחלטות ממשלה בנושא. הנדל הגיב לפרץ, משרדי ממוקם בירושלים - מאז קום המדינה.

לשר התקשורת יועז הנדל כתב פרץ, "בשנים האחרונות נעשו ניסיונות להעברת יחידות של משרד התקשורת מתל אביב לירושלים, אולם אלה טרם צלחו".

"סבורני", מוסיף פרץ, כי "החודשים האחרונים, בהם מתמודד העולם כולו עם משבר גלובלי המחייב ריחוק חברתי, הוכיחו לכולנו כי ניתן לנהל, לפעול ולקדם, גם ללא סמיכות פיזית והתקופה בה אנו חיים מאפשרת פלאים טכנולוגיים המקלים עלינו ליצור קשר, גם ממרחק. אודה לך אם תפעל למקם את כל יחידות משרדך בירושלים, לצד מוסדות השלטון המרכזיים של ישראל".

שר התקשורת חה״כ יועז הנדל הגיב בטוויטר לפנייתו של רפי פרץ על מעבר משרד התקשורת לירושלים: "הרב רפי שלום. שווה לברר. מוזמן ללשכתי ברחוב יפו 23, ירושלים. ליד חומות העיר העתיקה, שם ממוקם משרד התקשורת עוד מימי קום המדינה. גם לגבי המחלקות שעדיין פועלות בת״א, כבר סוכמה העברתן לירושלים מול מנהל הדיור הממשלתי".

פרץ השיב להנדל וכתב לו, "יועז תרתיח מים, אני בדרך, דובר על יחידות המשרד. נברך כשתעביר לירושלים".

לשרה לנושאים אסטרטגיים והסברה אורית פרקש הכהן כתב פרץ, "במהלך כהונת הממשלה הקודמת פעל המשרד מתל אביב, לאור בקשת הנהלת המשרד הקודמת להתחשב בצורך בשיתופי פעולה עם גופים השוכנים בה, וממנה הוא ממשיך לפעול גם כיום".

"אני מאמין", אומר פרץ בדרמטיות כי "ישנה חשיבות רבה לכך שהמשרד ימשיך לפעול, לארח מובילי דעה מהעולם ולהוביל תהליכים גלובליים מעיר הבירה, שכן מיקום משרדי הממשלה בבירה הוא מסר חשוב לעולם, לכשעצמו. אודה לך אם תבחני מחדש את מקום מושבו של המשרד בירושלים, לצד מוסדות השלטון המרכזיים של ישראל".

פוליטיקאי בכיר מהציונות הדתית אומר בציניות ל'כיכר השבת': "עכשיו אני מבין למה פרץ היה צריך לפרוש 'ימינה', ולכהן כשר בממשלה, באמת יש צידוק לתפקידו".

רפי פרץ, בשבתו על כס שר החינוך, מדבר על לימודים בקורונה (דוברות)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר