בתגובה לרבי מסלאנים

הרבי מויז'ניץ: "פעלתי שלא יהיה שר באגו"י"

האדמו"ר מויז'ניץ התייחס לביקורת שהשמיע האדמו"ר מסלאנים בנוגע לנטילת תפקיד שר על ידי אגודת ישראל ואמר כי אכן פעל שלא יהיה שר, אך לא הכל היה תלוי בו (חרדים)

שימי שפר | כיכר השבת |
האדמו"רים מויז'ניץ וסלאנים (צילום: ש.כ)

ימים ספורים לאחר הסערה שפרצה לאחר דבריו של האדמו"ר מסלאנים בכל מה שקשור ללקיחת תפקיד שר באגודת ישראל, התבטא הבוקר (שלישי), הרבי מויז'ניץ לאחר תפילת שחרית בנושא ואמר: "שמעתי לומר בשמי שהתחייבתי שלא יהיה תפקיד שר לאגודה, אמרתי אכן שאפעל בנדון, אך אינני יכול להתחייב לבד ואמנם פעלתי", אמר הרבי.

בכך מגיב הרבי לטענה המרכזית של האדמו"ר מסלאנים לפיו הובטח לו שאגודת ישראל לא תסכים לקחת תפקיד שר בממשלה שתקום, ולאחר שלבסוף מונה ליצמן כשר השיכון, אמר הרבי מסלאנים, כי הוא מתחרט על כך שהורה לחסידיו להצביע עבור אגודת ישראל.

ביהמ"ד של ויז'ניץ בראש השנה (צולם בידי נכרי)

יצוין, כי אמש שיגר הרבי משלחת מיוחדת אל מעונו של הרבי מסלאנים, על מנת ליישב את הנושא, כאשר בין חברי המשלחת היו גם גיסו של הרבי הגה"צ רבי מנחם ארנסטר, דמו"ץ הקהילה הגאון רבי ישראל מילר והמשב"ק רבי שאול גרינברגר.

כזכור, בעבר היו החרדים משמשים רק בתפקידי סגני שרים, עד למינויו של ליצמן כשר הבריאות לאחר שחויב לא להישאר רק בתואר סגן שר במעמד שר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר