יוזמה ברוכה

יריד תעשיה ותעסוקה וירטואלי בהשתתפות עשרות עסקים

עשרות חברות ישתתפו ביריד התעסוקה הוירטואלי של המרכז האקדמי לב, שייערך השנה בצל מגבלות הקורונה. המועמדים 'יפגשו' עם המעסיקים דרך אפליקציית זום (תעסוקה, מקודם)

כנס דומה בשנים קודמות - מרכז האקדמי לב (צילום: המרכז האקדמי לב)

בהתאם למצב המגבלות על התקהלות בצל התפרצות הקורונה, המרכז האקדמי לב יקיים השנה את יריד התעסוקה השנתי שלו באופן וירטואלי – זאת למרות שישנם צמצומים רבים בהיקפי הגיוס של עובדים חדשים במשק.

ליריד, שיערך ב-16 ביוני, נרשמו עד כה 45 חברות ו-500 מועמדים. הוירטואלית של היריד מאפשרת נגישות רבה יותר הן למועמדים – שיוכלו להשתתף בקלות גם אם הם הורים לילדים קטנים, בעלי מוגבלויות ואנשים עובדים שבעבר התקשו להגיע לירידים הפיזיים – והן לחברות שישתתפו ביריד מנוחיות משרדם.

חברות ההיי-טק מובילות במשק, משרדי רואי חשבון ועשרות גופי תעשייה ישתתפו ביריד. במסגרת היריד יפגשו נציגי החברות ואנשי הגיוס שלהם ,וירטואלית, עם סטודנטים ובוגרים של המרכז שהגישו מועמדות למשרות ותפקידים שונים.

היריד יתקיים בכמה מימדי חשיפה. בין השאר תתאפשר העלאת משרות והגשת קו"ח על ידי מועמדים, וכן תתקיים הצגה של החברות המשתתפות לכלל המועמדים בוידיאו בלייב. עוד יערכו מפגשים פרטיים של כל מעסיק למועמדים מתעניינים דרך אפליקציית זום, והמועמדים הנבחרים יוכלו לעבור ראיונות אישיים בוידיאו דרך המערכת. במרכז האקדמי ציינו כי "אנו רואים במצב כיום הזדמנות לקבלת חשיפה רבה יותר לחברות ולמועמדים ויותר גיוסים בהתאם".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר