מצטרפים לבד"ץ

בית דין רבני חב"ד מתריע: סכנה להגיע לג' תמוז לקראון הייטס

אחרי מכתב רבני שכונת קראון הייטס עם קריאה לחסידי חב"ד שלא להגיע לשכונה ביום היראצייט של הרבי, מצטרפים חברי בית דין רבני חב"ד, המתריעים בפני החסידים: "סכנה" (אנ"ש)

שאול כהנא | כיכר השבת |
(צילום: Nati Shohat/Flash 90)

בית דין רבני חב"ד בארץ הקודש, הסמכות העליונה של חסידות חב"ד, כפי שהורה הרבי מליובאוויטש, קורא לחסידים שלא להגיע לג' תמוז לקראון הייטס, בעקבות החשש מהתפרצות חוזרת של נגיף הקורונה.

"הגיע לידינו מכתב בד"צ דק"ק שכונת קראון הייטס ובו הרבנים שליט"א מבקשים מאנ"ש שלא להגיע לשכונה מחשש לחיי התושבים שם, ומסתמכים על חוו"ד גדולי הרופאים, וכותבים בין היתר בזו הלשון:

".. באנו בבקשה לכל אחינו בני ישראל שיחיו המתנהגים ע"פ דעת תורתנו הקדושה, ויקר בעיניהם שמירת הגוף של אלפי תושבי שכונתנו שיחיו, שלא לנסוע לעת עתה לכאן, ובפרט במקהלות אנשים, זולת באישור מפורש מהרופאים דכאן וכו'".

בהמשך המכתב, שהתפרסם לראשונה באתר החב"די col, כותבים הרבנים: "הננו מצטרפים בזאת לקריאת רבני הבד"צ שליט"א, ובמיוחד לאחר שהתייעצנו עם רופאים ידידים הטוענים, שהסכנה היא לא רק לתושבי השכונה, אלא גם לאורחים, ולכן אנו מבקשים מכאו"א שלא להגיע לע"ע לשכונה".

התוועדות ג' תמוז, שנה שעברה (צילומים: חיים טויטו. הפקה: 'צבעים הפקות')

יצוין כי מידי שנה, בג' תמוז - יום היארצייט של הרבי מליובאוויטש, ובחגי חודש תשרי בדגש על שמחת תורה, מגיעים אלפי חסידי חב"ד מכל העולם לשכונה - אך השנה, הם נקראים שלא להגיע.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר