באופוזיציה

בצלאל סמוטריץ': נעמוד על המשמר שהחרדים יצליחו

ח"כ בצלאל סמוטריץ', התייחס להצהרתו כי ישגיח על פעולות החרדים בקואליציה בנושא דת ומדינה: "נהיה שם כדי להזכיר להם ולציבור מה הם הערכים החשובים שיש לקדם" (אקטואלי)

ישי כהן | כיכר השבת |
מפיק: איציק אוחנה (ניהול אולפן: אריאל ליבא)

יו"ר 'האיחוד הלאומי', ח"כ בצלאל סמוטריץ', מתרגל בימים אלו לכיסא החדש-ישן באופוזיציה, וזה אחרי מספר חודשים שכהן בתפקיד שר התחבורה.

בראיון באולפן 'כיכר השבת', התייחס ח"כ סמוטריץ' להצהרתו כי יפקח על פעילות הסיעות החרדיות בנושא דת ומדינה ואיחל להם להצליח. הראיון המלא, הערב בתוכנית 'סוגרים שבוע עם ישי כהן'.

אתה חושב שהתפקיד שלך לכל אורך הממשלה הקרובה יהיה להציב ראי בפני המפלגות החרדיות ולומר להם נכשלתם בסוגיות דת ומדינה?

"קודם כל אני מקווה שהם לא יכשלו, ואנחנו נעמוד על המשמר שיצליחו ובהחלט נהיה שם כדי להזכיר להם ולציבור מה הם הערכים החשובים שיש לקדם".

אם היית בקואליציה גם היית מזכיר להם את נושא חילולי השבת למשל?

"בוודאי שכן. גם בעשרת החודשים שלא היתה ממשלה מתפקדת וראשי הערים ניצלו את הפרצה בחוק כדי להגביר את חילולי השבת, אריה דרעי הבטיח שבהסכם הקואליציוני החדש יוכנס חוק חדש שימנע את חילולי השבת, ואני שואל האם זה מה שאכן קרה?, הרי הוא בתפקיד שר הפנים ויש בידיו הכוח למנוע את חילולי השבת".

ישנם שיגידו שגם בקדנציה שלך היו הרבה מאוד חילולי שבת ועבודות, ראינו כולנו את העיתונאי חיים לוינסון שכתב מידי שבוע ופרט את העבודות ומספר העובדים?

"לוינסון טעה והטעה, בחצי שנה האחרונה לתפקידי בשקט בשקט לא היו חילולי שבת לא ברכבת ישראל ולא בכבישים, לא על ידי יהודים, ולא על ידי גויים, משום שהנושא הזה היה חשוב לי מאד. לגבי המיזם של תחבורה ציבורית בסופי שבוע של רון חולדאי, דרעי התחייב בנושא ועלינו לוודא שזה אכן יקוים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר