יחד עם השליח

ביום הולדתו: בני גנץ התוועד עם חב"דניקים

שר הביטחון וראש הממשלה החליפי, חגג השבוע את יום הולדתו בהתוועדות יחד עם שליח חב"ד בשכונת מגוריו, הרב נחום כהן. השניים הרימו 'לחיים' ואיחלו שנת הצלחה (אנשים)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות שבועון 'כפר חב"ד')

ראש הממשלה החליפי ושר הביטחון, ח"כ בני גנץ, חגג השבוע את יום הולדתו לפי התאריך העברי. ביום זה, בחר להתוועד עם חסידי חב"ד.

גנץ, השומר על קשר הדוק כל השנה עם שליח הרבי בשכונת מגוריו, הרב נחום כהן, חגג איתו את היום החשוב, התוועד והרים כוסית לחיים.

השליח, בירך אותו בברכת כהנים ואיחל לו ברכה והצלחה בתפקידו החשוב. "זכינו בשר ביטחון שקשוב וחם לכל דבר שבקדושה", מסר הרב כהן.

גם העסקן החב"די הרב יעקב גלויברמן שיגר לגנץ ברכה לרגל יום הולדתו: "לידידי היקר משכבר הימים בני גנץ, שר הביטחון - "ביום הולדתו של האדם גובר מזלו", קבל את ברכותי הלבביות, ליום הולדתך במזל טוב שחל בתאריך 9.6 ג' סיון".

"יהי רצון, שאכן יגבר וישפיע מזלך הטוב, ביום חשוב זה, ובשאר ימות השנה. כנאמר בתהילים: "והיית כעץ שתול על פלגי מים, אשר פריו ייתן בעיתו, ועלהו לא יבול", ותתגשמנה כל משאלות לבך לטובה, ותזכה לאריכות ימים ושנים טובות, מתוך בריאות נכונה".

גנץ מצידו השיב לרב גלויברמן: "תודה חבר יקר מאד!".

גנץ מקבל ד' מינים מחב"ד (באדיבות המצלם, ללא קרדיט)

בהודעת דוברות ביום הולדתו של בני גנץ, נמסר מטעם ראש הממשלה בנימין נתניהו כי הוא חייג אל בני גנץ, ואיחל לו "מזל טוב".

יצוין כי גנץ שומר על קשר רציף עם שליח חב"ד המקומי ועם עסקנים בחסידות - שכפי שהם נותנים לכל הפוליטיקאים, ביקרו גם אותו בערב סוכות לקבלת ארבעת המינים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר