תחקיר 'המקור'

נתניהו: בעולם מתוקן, רביב דרוקר היה בכלא

עיתונאי חדשות 13 שידר הקלטות מתוך תיק 4,000 וראש הממשלה, שאת תגובתו לא פרסמו, קרא להכניס אותו לכלא • שר התקשורת: "עיתונאים תפקידם לבקר את השלטון" (בארץ)

רביב דרוקר (צילום מסך, מתוך 'המקור', רשת 13)

רביב דרוקר, שידר אתמול (רביעי) בתכנית המקור הקלטות של שאול אלוביץ', בעל השליטה בבזק, ורעייתו איריס, בשיחות עם מנכ"ל וואלה אילן ישועה.

בהקלטות, הם נשמעים מדברים על הטיית סיקור באתר החדשות לטובת ראש הממשלה ורעייתו, כשבמקביל הם מדברים בקולם על פעולות שעושה ראש הממשלה לטובת בזק.

בתכנית, לא הביאו את תגובת נתניהו, ובתגובה פרסם ראש הממשלה בעמוד הפייסבוק שלו: "בשל מדיניות סתימת הפיות של חדשות 13, במסגרתה הערוץ לא פונה לקבלת תגובות מהליכוד ומסרב לשדר אותן, שלח הליכוד את תגובתו בסרטון שהוצג בסלולר וברשתות החברתיות כשהוא מטרגט את הגולשים שצפו בתוכנית "המקור".

בתגובת הליכוד נאמר, "רביב דרוקר ממשיך גם הערב לבצע משפט שדה פלילי נגד ראש הממשלה נתניהו, תוך שהוא משבש הליכי משפט ומאיים על עדי מדינה במטרה להטות את דעת השופטים".

"העובדה שהגורמים המוסמכים לא עוצרים את דרוקר ונותנים לו להשתולל בהדלפות ובסחיטה באיומים נגד עדים, רק מחזקת את התחושה שבכל מה שקשור לנתניהו המשחק מכור".

דרעי ודרוקר בעימות, ארכיון (צילום: חדשות 13)

"בעולם מתוקן רביב דרוקר היה נכנס היום לכלא על שידור הדלפות פליליות ועל שיבוש הליכי משפט, אבל כשהמטרה של התקשורת היא להפיל את מנהיג הימין נתניהו בכל מחיר - נראה שהכל מותר".

בתגובה למתקפה של הליכוד, הגיב שר התקשורת יועז הנדל עם ציוץ בחשבון הטוויטר שלו: "גם הבוקר מזכיר שעיתונאים תפקידם לבקר את השלטון. לבקר אותי ואת שאר הפוליטיקאים. אעשה הכל כדי שבישראל תהיה תקשורת חופשית, אמינה, מאוזנת ומגוונת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר