ייהפכו לימנים?

אמיר איבגי מונה לראש מחלקת החדשות בגלי צה"ל

מפקד גלי צה"ל החליט למנות את העיתונאי הימני והמגיש ב'ערוץ 20', אמיר איבגי לראש מחלקת החדשות של גלי צה"ל • איבגי בתגובה: "זה מרגש, מאתגר ומאד מחייב" (אקטואליה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: Miriam Alster/FLASH 90)

במסגרת המינויים החדשים במחלקת החדשות של תחנת הרדיו הצבאית גלי צה"ל, מפקד התחנה שמעון אלקבץ, החליט למנות את איש התקשורת הנחשב לימני, אמיר איבגי.

העיתונאי אמיר איבגי,הצטרף לגל"צ לפני כשנה וחצי, במקביל לעבודתו כמגיש בערוץ 20, והוא מגיש מדי יום את 'יומן הצהריים', של התחנה, כאמור הוא ימונה לראש מחלקת החדשות של גלי צה"ל, לצידו יהיו כרכזות 'החדשות'; נשות התחנה, פיי גוטמן ואילנה בנימין.

קודם לכן עבד איבגי, ברשות השידור, כמגיש ועורך חדשות בערוץ 1 ורשת ב'.

בין התכניות שהגיש היו: מהדורת 'מבט', 'חדשות השבת', 'מוסף' וכן מגיש מחליף ב'יומן' ו'פוליטיקה'. עוד הוא הגיש וערך איבגי, משדרי אקטואליה מיוחדים.

בנוסף, ברשת ב' שימש בין מגישי התכנית הפופולרית 'הכל דיבורים'. והגיש את מהדורת החדשות המקומיות בכבלים בערוץ 3, והגיש משדרי אקטואליה בתחנות הרדיו האזוריות קול הים האדום ורדיו דרום.

בגל"צ אומרים: "כי אמיר, יליד ותושב הדרום ובעבודתו העיתונאית ברדיו ובטלוויזיה בולט בקולו הייחודי, בעיסוקו בענייני הפריפריה ופערים חברתיים".

בתגובה למינוי אמר אמיר איבגי: "מחלקת החדשות בבית של החיילים היא המקום האידיאלי עבורי להמשיך לפעול למען הערכים החשובים שאני מאמין בהם של אהבת הארץ, ערכי השירות בצה"ל לצד עשייה עיתונאית מאוזנת ומואזנת".

אמיר איבגי, בתוכניתו היום הזה בערוץ 20 (ארכיון 'כיכר', באדיבות ערוץ 20)

"גלי צה"ל היא שילוב ייחודי של שידור ציבורי משפיע לצד היותה החממה מקצועית החשובה ביותר של התקשורת בישראל. אני מודה למפקד גלי צה"ל שמעון אלקבץ על הזכות הגדולה לצד האחריות הגדולה".

שמעון אלקבץ, מפקד גלי צה"ל אמר: "אני מברך את הצוות החדש אמיר, פיי ואילנה ומאחל להם הצלחה רבה בעשייתם העיתונאית ובהובלת מחלקת החדשות של גלי צה"ל".

בחשבון הטוויטר שלו כתב איבגי: "תודה על הברכות, לעמוד בראש מחלקת החדשות של גל"צ, זה מרגש, מאתגר, מאד מחייב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר