התוקף נאבק • צפו

הרב הותקף סמוך לשכונה החרדית בלונדון

בערב שבת, יצא הרב מסניף הבנק - הסמוך לשכנות מגוריו החרדית בלונדון - 'סטמפורד היל', ולפתע תוקף החל לדקור אותו, ללא כל סיבה • הרב פונה לביה"ח במצב בינוני (חסידים)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
(צילום: על פי סעיף 27)

בערב שבת (שישי), מספר שניות לאחר שיצא מסניף הבנק, נדקר הגה"ח ר' אלתר שלזינגר, ע"י אלמוני, הסיבה לדקירות עדיין לא ידועה והיא נמצאת בחקירת המשטרה. הדוקר נתפס ע"י השוטרים שהגיעו לזירה.

דרמה של ממש התרחשה בערב שבת בשכונה החרדית 'סטמפורד היל', שבלונדון, לאחר שהר"מ בישיבת סאטמר ומו"צ בשכונה, הרב אלתר שלזינגר, נדקר ללא כל סיבה.

על פי הדיווחים בכלי התקשורת המקומיים, הרב יצא מסניף הבנק השוכן סמוך לשכונה החרדית, כאשר לפתע אדם חמוש בסכין החל לדקור אותו, ללא כל רקע הנראה לעין.

בניסי ניסים, עוברי אורח הצליחו לעצור את התוקף, עד להגעת המשטרה. הדוקר הצליח לדקור את הרב בראש, בגב ובבטן. הרב פונה במצב בינוני לבית החולים, כאשר ב"ה הוא לא יצטרך ניתוחים, הרופאים מקווים שהוא ישתחרר לביתו בימים הקרובים.

כאשר הגיעו השוטרים, התוקף ניסה להימלט מהקום, אך השוטרים הצליחו להשתלט עליו ולקחו אותו לתחנת המעצר הקרובה.

סרטון זה מופץ ברשתות החברתיות וניסיונותינו לאתר את בעל זכויות היוצרים לא צלחו. אם זהות הצלם ידועה לכם הודיעו לנו בדוא''ל desk@kikar.co.il. השימוש בסרטון נעשה בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים, התשס''ח-2007

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר