הנשיא ייכנס לבידוד?

גם בבית הנשיא: התגלה עובד שחלה בנגיף

במהלך השבת האחרונה, הועברה אל בית הנשיא הודעה על כך, שאחד מעובדי הבית נמצא חיובי לנגיף הקורונה. לאחר בדיקה הוחלט כי הנשיא לא ייכנס לבידוד (חדשות)

(צילום: Olivier Fitoussi/Flash90)

במהלך השבת האחרונה, הועברה אל בית הנשיא הודעה על כך, שאחד מעובדי הבית נמצא חיובי לנגיף הקורונה. בשעה זו (מוצ"ש), מתקיימת התייעצות אם הנשיא יצטרך להיכנס לבידוד

כאמור, בעקבות ההודעה, מתקיימת התייעצות מול הגורמים הרלוונטיים במשרד הבריאות באשר לעובדים נוספים שידרשו בבידוד וההשלכות שיהיו על נשיא המדינה.

עדכון (23:00) מבית הנשיא: על פי הנחיית משרד הבריאות נשיא המדינה לא ידרש לבידוד בשלב זה.

"בשעות אלה מתבצע מיפוי של כלל העובדים שבאו במגע עם העובד שחלה, בהמשך להנחיית הרופאה המחוזית של משרד הבריאות, ד"ר חן זמיר-שטיין, ובהתייעצות עימה".

"בהתאם להתייעצות זו, תושבת מחר עבודת בית הנשיא וייערכו חיטוי ובדיקות נדרשות. משרד הבריאות מלווה את בית הנשיא באופן צמוד במסגרת החקירה האפידמיולוגית ובמתן הנחיות להמשך". סיכמו בבית הנשיא

מוקדם יותר הערב, דווח על בדיקה שבוצעה למאבטחי ראש הממשלה, בנימין נתניהו.

שלושה מאבטחים במעון ראש הממשלה נמצאו חיוביים לנגיף הקורונה. נתניהו עצמו נבדק ונמצא שלילי לנגיף.

לאחר חקירה פנימית שבוצעה, עלה כי המאבטחים לא היו במגע עם ראש המשלה ולכן הוא לא יצטרך להיכנס לבידוד.

ממשרד ראש הממשלה נמסר עוד כי: "בוצעה חקירה אפידמיולוגית ובדיקות לכל צוותי האבטחה ששהו בסביבתם שנמצאו תקינות. ראש הממשלה אינו נדרש בבידוד כיוון שמאבטחים אלה לא שוהים בסביבתו וכך גם נקבע בחקירה האפידמיולוגית".

כזכור, רק לפני כשבועיים נמצא אחד מעובדי מעון רה"מ חיובי לנגיף הקורונה, מה שהכניס את רה"מ והשרים יואב גלנט וישראל גלנט לסכנת בידוד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר