בבתי הזיקוק

תיעוד מקרוב: קריסת מגדל הקירור בחיפה

אחד מסמליה של חיפה היו מגדלי הקירור בכניסה לעיר, אחד ממגדלי הקירור קרס ביום שישי האחרון. כעת מתפרסם תיעוד חדש וקרוב של רגע קריסת הלבניה. צפו בתיעוד (אקטואליה)

מישאל לוי | כיכר השבת |
מתוך התיעוד (צילום: מצלמות אבטחה של בזן)

אחד מסמליה של חיפה היו מגדלי הקירור בכניסה לעיר, אחד ממגדלי הקירור קרס ביום שישי האחרון. כעת מתפרסם תיעוד חדש וקרוב של רגע קריסת הלבניה.

במבנה נפער אתמול חור גדול והייתה תכנית לשפץ אותו באמצעות התזת בטון כפי שנעשה לפני כמה שנים במסגרת שיפוץ של המבנים אך המבנה קרס קודם.

המבנה בן הכמעט מאה שנה שקרס, אינו בשימוש כבר 11 שנה. המגדל השני שנותר שלם משמש מרכז מבקרים והדרכה של קבוצת בתי הזיקוק.

יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני בתגובה לקריסת הארובה בבתי הזיקוק בחיפה: "זהו אמנם אירוע סימבולי ושמחים שזה עבר בשלום, אבל זה אומר שתם העידן של זיהום המפרץ ויש להעביר את המפעלים המזהמים למקום אחר שלא יפגע בתושבים, ויחזיר את מפרץ חיפה להיות איזור אטרקטיבי נקי מזיהומים, לטובת תושבי חיפה והאיזור".

בתי הזיקוק מסרו בתגובה: "הבוקר קרס החלק העליון באחת ה'לבניות' המפורסמות של בזן, ששימשה בעבר כמגדל קירור מים ואינה בשימוש מאז שנת 2009. הקריסה התרחשה בהמשך לנפילת מקטע קיר שלשום. בזן נוקטת את כל הפעולות, כולל התייעצות עם מומחים מתחום ההנדסה והתכנון, על מנת ללמוד את האירוע. האזור מאובטח ולא היו נפגעים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר