הוכרז מצב חירום

הנגיף חזר לסין? התגלו 52 חולים מאומתים

בסין הוכרז הערב על מצב חירום, לאחר שביממה האחרונה התגלו בבירת המדינה - בייג'ינג, 52 חולים חדשים ומאומתים ב'קורונה'. מוקד ההתפרצות ככל הנראה מהשוק בבירה (עולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
חולי קורונה בסין (צילום: שאטרסטוק)

בסין הוכרז היום (מוצ"ש), מצב חירום, לאחר שביממה האחרונה התגלו בבירת המדינה - בייג'ינג, 52 חולים חדשים ומאומתים ב'קורונה'.

על פי הדיווחים, מוקד ההתפרצות החל בשוק המרכזי של הבירה הסינית. שם מצאו שבעה חולים מאומתים. כעת, הוחלט על סגירה מידית של מתחם השוק מחשש להתפרצות נוספת.

מלבד מתחם השוק, גם 11 מתחמי מגורים, הנמצאים בסמיכות מקום, הוכנסו לסגר והתושבים הונחו שלא לצאת מביתם עד להודעה חדשה.

הרשויות הסיניות טוענות, כי מקרי ההידבקות החדשים הללו הם המקרים הראשונים בחודשיים האחרונים שאינם מקרים שהגיעו ממדינות אחרות.

בהנהלת השוק המרכזי, דיווחו כי ערכו בדיקות קורונה ל-517 מהעובדים בשוק שנסגר, ו-45 מהם נמצאו חיוביים.

יחד עם זאת, איש מהמאובחנים החדשים עדיין לא פיתח 'תסמיני קורונה'. ולדבריהם "הנדבקים היו בסביבה המזוהמת בשוק, אנחנו לא יכולים לשלול היתכנות למקרים נוספים בעתיד".

חיטוי של העיר 'ווהאן' בסין

לפי הנתונים של הרשויות בסין, מאז תחילת ההתפרצות במחוז ווהאן אובחנו 83,075 מקרי הידבקות בקורונה במדינה, ו-4,634 איש נפטרו מהנגיף.

יצוין, כי רבים הטילו ספק בנתונים הסיניים וטענו כי המספר האמיתי גבוה בהרבה, זאת לאחר שדווח כי המשטר בבייג'ינג ניסה להחביא את היקפי ההתפרצות בתחילת המגפה כדי שלא לגרום לבהלה עולמית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר