אושר בממשלה

המנכ"ל החדש של יעקב ליצמן: יאיר פינס

הממשלה אישרה את בקשת השר יעקב ליצמן, למנות את יאיר פינס לתפקיד מנכ”ל משרד הבינוי והשיכון. כמו כן, אושר מינויו של פרופסור חזי לוי לתפקיד מנכ"ל משרד הבריאות (חדשות)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
יאיר פינס (צילום: דוברות)

הממשלה אישרה הבוקר (ראשון) את בקשתו של השר יעקב ליצמן, למנות את יאיר פינס לתפקיד מנכ”ל משרד הבינוי והשיכון. כמו כן, אושר מינויו של פרופסור חזי לוי לתפקיד מנכ"ל משרד הבריאות.

ליצמן בירך את פינס, שבעבר שימש בתפקיד סגן הממונה על התקציבים במשרד האוצר, ואמר: "פינס מביא עימו ניסיון מעשי ומקצועי רחב ממשרד האוצר ורשות מקרקעי ישראל, לצד חשיבה עסקית יצירתית ולכן זהו מינוי מבורך וראוי, הנכון למשימות העומדות בפני שוק הדיור בשנים הקרובות. אני בטוח שבעזרת השם נדע לקדם יחד מדיניות נכונה ואחראית לפתרון מצוקת הדיור בישראל"

מנכ”ל משרד הבינוי והשיכון הנכנס יאיר פינס: אני מודה לשר הבינוי והשיכון על האמון ומצפה לעבודה המאתגרת העומדת בפנינו. אנו ניצבים בפני תקופה מאתגרת לכלכלה, ומשוכנע כי האצת הפיתוח והבנייה הינה הכלי המרכזי לעידוד צמיחת המשק. יחד עם הנהלת משרד השיכון, העובדים ורשות מקרקעי ישראל נוביל את שוק הדיור קדימה".

בתוך כך, הממשלה אישרה כעת את מינויו של פרופסור חזי לוי לתפקיד מנכ"ל משרד הבריאות.

שר הבריאות יולי אדלשטיין הודה לשרי הממשלה על האישור ואמר: "פרופ' חזי לוי הוא בעל ניסיון רב ביותר במערכת הבריאות - בצה"ל, בבית חולים ובמשרד הבריאות. אני בטוח שהוא יהיה לי לעזר רב בהובלת המערכת בתקופה המאתגרת העומדת לפנינו, בייחוד בהתמודדות עם נגיף הקורונה. אני מודה למנכ"ל היוצא, משה בר סימן טוב, על עבודתו המסורה במשרד ועל הסיוע הרב בכניסתי למשרד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר