זוועה בחיפה

"מזעזע. מצאנו שלד אדם על הרצפה" • צפו

בעיר חיפה, עדכנו את מתנדבי זק"א על גופת אדם שנמצאה בדירתו. המתנדבים הגיעו למקום, ונחרדו: מדובר בגלמוד שנפטר כבר לפני מספר חודשים, ללא שאיש ידע (אקטואליה)

(צילום: אהרן ברוך לייבוביץ)

אירוע מזעזע היום (ראשון) בעיר חיפה: שלד אדם נמצא בדירה, מדובר בגלמוד שנפטר לפני מספר חודשים ואיש לא ידע על מותו.

ישראל שכטר וישראל לזר מתנדבי זק״א צפון שטיפלו בזירה סיפרו כי ככל הנראה, מדובר במקרה מזעזע ומחריד, המנוח גלמוד בן 75 גר לבדו, כשהגענו לזירה מצאנו שלד אדם על הרצפה באמבטיה.

הם הוסיפו כל נראה שהוא נפטר לפני מספר חודשים, הריח היה נוראי והמראות היו קשים מאוד, קרוב משפחה הזעיק את המשטרה והכיבוי שפרצו לדירה.

ישראל שכטר מוסיף, "השכנה סיפרה לנו שראתה אותו פעם האחרונה בתחילת הקורונה ומאז לא יצא מהבית, כמתנדב ותיק בזק"א שטיפל במקרים רבים דומים המקרה זעזע אותי מאוד, מצאנו בן אנוש במצב הכי שפל שיש, אי אפשר לתאר את הזוועה, התביישתי וכאב לי שבשנת 2020 אדם חי במצב מוזנח וכל כך קשה ומת לבדו מבלי שאיש הרגיש בחסרונו".

מתנדבי זק״א צפון טיפלו בכבוד המת בזירה הקשה. גופת המנוח הועברה למכון הלאומי לרפואה משפטית באבו כביר להמשך בדיקה וזיהוי, נסיבות האירוע נחקרות ע"י המשטרה.

יהודה משי זהב, יו"ר זק"א אמר בעקבות המקרה המחריד, "חייבים אתכם איתנו. אנחנו חס ושלום לא מאשימים אף אחד במקרה המצער הזה, אבל חייבים שכל אחד יתאמץ ויבדוק בשלומם של הבודדים בבניין שלו - דקה ביום יכולה להציל חיים. זו לא סיסמא, זוהי המציאות סביבנו. עזרו לנו למנוע מקרים מחרידים נוספים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר