מבית ראה"מ

נתניהו משיב לעיתונאי בסרטון: אתה מתחזה

הערב פורסמו הקלטות ממעון ראש הממשלה, של שיחות בין עובדות לשעבר בבית ראש הממשלה, המלמדות על היחס של שרה נתניהו ובנו יאיר לעובדים, ולהתנהלות הכללית במעון. ראש הממשלה החליט להגיב בסרטון • צפו (חדשות)

(צילום: הטוויטר של רוה"מ)

הכתב המשפטי של 'חדשות 13', אביעד גליקמן, פרסם הערב (ראשון), שוב הקלטות ממעון ראש הממשלה, של שיחות בין עובדות לשעבר בבית ראש הממשלה, המלמדות לכאורה על היחס של שרה נתניהו ובנו יאיר לעובדים, ולהתנהלות הכללית במעון. ראש הממשלה החליט להגיב לו בסרטון משלו.

בסרטון מספר ראש הממשלה: "הערב אירחנו פה ילדה נהדרת - שובל פורת, שוויתרה על הבת מצווה שלה כדי לבוא לבית המשפט ולתמוך בי, יחד עם רבים אחרים. שרה ואני החלטנו להזמין אותה לחגיגת בת מצווה קטנה אצלנו בבית".

"בזמן שאנחנו מארחים אותה ואת משפחתה. בטלוויזיה, אחד מדוברי הפרקליטות שמתחזה להיות כתב, משמיע קלטות חדשות מבלפור, שתי עוזרות מדברות איך הן זרקו את הכביסה המלוכלכת לפח, אני מתכוון לחולצות ולגרביים - לכביסה מלוכלכת כזו, אך הדובר את הכביסה המלוכלכת של הפרקליטות - הוא לעולם לא ידווח".

נתניהו כתב, בדף הפייסבוק שלו מוקדם יותר, "כרגיל ערוץ התעמולה 12 משדר שקרים ומצנזר את התגובות שלנו. הם עושים זאת כל ערב בניגוד גמור לכל כלל של אתיקה עיתונאית. בושה וחרפה. שתפו את תגובתנו המלאה".

"שקר מכוער. בתקשורת מצאו דרך חדשה ומקורית להעליל על שרה ויאיר נתניהו עלילות שווא. מספיק להגיד את מילת הקסם ״בלפור״ כדי להכשיר כל מידע, מופרך ככל שיהיה, בלי צורך לגבות אותו בעובדות", כתב נתניהו.

"בזמן שהתקשורת עסוקה בלפגוע בבני משפחתו של ראש הממשלה, הוא עוסק מבוקר עד לילה במשימות הלאומיות המורכבות שעומדות בפני הממשלה הנוכחית, ביניהן: התמודדות עם משבר הקורונה ושמירה על חיי אזרחי ישראל, החזרת מקומות עבודה ויציאה לצמיחה כלכלית, ההכנות לקראת החלת הריבונות והבטחת ביטחון ישראל״, סיים נתניהו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר