תקרית במגדל היוקרתי

בני גנץ ביקר בבריכה; השכנים בבניין זעמו

השר בני גנץ, הגיע במהלך השבת לביקור אצל חברו איש העסקים אמיר פלד במגדלי נאמן בתל אביב. במהלך הביקור השניים ביקרו בבריכה בבניין ועוררו את זעם השכנים (חדשות)

בני גנץ (צילום: Tomer Neuberg/Flash90)

יו"ר 'כחול לבן', ראש הממשלה החליפי ושר הביטחון, בני גנץ, הגיע במהלך השבת לביקור אצל חברו איש העסקים אמיר פלד במקום מגוריו במגדלי נאמן בתל אביב.

לפי הדיווח של מאור צור ב'חדשות 13', פלד, המכהן כיו"ר המכביה, ירד יחד עם גנץ אל הבריכה שבבניין, בסביבות השעה 19:30, כאשר לא היו במקום מתרחצים נוספים, אך השכנים במקום - זעמו על כך.

לטענתם, סוכם בין מרבית הדיירים כי במהלך תקופת ה'קורונה', לא יוכנסו אורחים מבחוץ - בהם בני משפחה שאינם מתגוררים בבניין או שכנים ומכרים, אל מתחם הבריכה.

השכנים טענו כי מדובר באפליה שכן בעוד נמנע מהם לארח את חבריהם ומכריהם בבריכה, לבני גנץ הדבר התאפשר והוא קיבל אישור להיכנס לבריכה.

פלד טען בשיחה עם 'ידיעות אחרונות', כי שוחח עם מנהל הבריכה ועדכן אותו שהוא מתכוון להיכנס עם גנץ אל הבריכה. "הוא נתן את ברכתו ולא הייתה שום בעיה", אמר פלד.

לדבריו, "מדובר בפרויקט פרטי ואם אני רוצה לארח את הילדים שלי או החברים שלי, אף אחד לא יגיד לי לא – כל עוד יש שמירה מלאה על ההנחיות".

מכחול לבן נמסר בתגובה: "מדובר בסכסוך שכנים שלא קשור בשום צורה לבני גנץ, שנהג לפי כל ההנחיות המחייבות בנושא הקורונה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר