תאונה קטלנית

רוכב אופנוע נהרג בהתנגשות עם אופניים חשמליים

רוכב אופנוע התנגש באופניים חשמליים ונפצע באורח אנוש, מותו נקבע בבית החולים • רוכב האופניים פונה במצב קשה לבית החולים תל השומר: "מדובר בזירה קשה מאוד" (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
זירת התאונה (צילום: איחוד הצלה)

רוכב אופנוע, כבן 40, נהרג הבוקר (שלישי) בתאונת דרכים ברחוב אבא הלל ברמת גן. מחקירה ראשונית עולה כי הרוכב התנגש באופניים חשמליים, ולאחר שפונה לבית החולים, הרופאים נאלצו לקובע את מותו. רוכב האופניים נפצע באורח קשה ופונה לבית החולים 'תל השומר'.

מאיר פרידמן ודניאל תשובה חובשים באיחוד הצלה סיפרו: "מדובר בתאונה עם מעורבות אופניים חשמליים ואופנוע. הענקנו סיוע ראשוני בזירת התאונה לרוכב האופנוע ולרוכב האופניים שסבלו מפגיעות רב מערכתיות. לאחר מכן הם פונו לבית החולים איכילוב בתל אביב כשמצבם מוגדר קשה ואנוש. בבית החולים למרבה הצער נאלצו לקבוע את מותו של רוכב האופנוע".

חובשי רפואת חרום על אופנועי מד"א יששכר ויס וגל סלהוב סיפרו: "כשהגענו למקום המראה היה קשה, ראינו 2 פצועים שוכבים על הכביש בסמוך אחד לשני ולצידם אופניים חשמליים ובמרחק של כ-30 מטר האופנוע.

"שניהם היו מחוסרי הכרה, רוכב האופנוע גבר כבן 50 סבל מחבלת ראש קשה, הוא היה ללא דופק וללא נשימה, התחלנו בפעולות החייאה וטיפול רפואי מציל חיים, רוכב האופניים סבל גם הוא מפגיעת ראש, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל הרדמה והנשמה ופינינו את שניהם בדחיפות לבית החולים".

חובש בכיר רכוב על אופנוע הצלה, אלחנן מאמו סיפר: "מדובר בזירה קשה מאוד, כשהגעתי למקום שוטר ביצע פעולות החייאה ברוכב אופנוע שסבל מפגיעה רב מערכתית קשה, החלפתי אותו בביצוע פעולות החייאה מתקדמות יחד עם פראמדיקים של מד"א כשבמקביל צוותים נוספים העניקו טיפול רפואי לרוכב אופניים חשמליים אשר שכב בסמוך כשהוא מחוסר הכרה עם חבלת ראש קשה מאוד".

מהמשטרה נמסר: "מחקירה ראשונית של האירוע עולה כי רוכב אופנוע פגע ברוכב אופניים חשמליים. רוכב האופנוע פונה במצב אנוש ורוכב האופניים פונה במצב קשה (ע"פ גורמי הרפואה) לבית החולים תל השומר. מותו של רוכב האופנוע נקבע בבית החולים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר