"טענות בדיוניות"

שרה נתניהו תובעת עובדת במעון ראש הממשלה

"הנתבעת ניצלה את אמצעי התקשורת העוינים. מטרתה לסחוט כספים בתביעת סרק", טוענת אשת ראש הממשלה בתביעה שהגישה נגד העובדת לשעבר, סילבי גנסיה (חדשות)

(צילום: Olivier Fitoussi/Flash90)

שרה נתניהו הגישה היום (שלישי) תביעה משפטית נגד סילבי גנסיה, עובדת לשעבר במעון ראש הממשלה, בגין פגיעה בפרטיות, הפרה חוזית ולשון הרע.

בימים האחרונים, פורסמו הקלטות של העובדת בהם נשמעו כביכול תיאור של התנאים הקשים שעברו בתקופה בה עבדה במעון ראש הממשלה.

לפי כתב התביעה, "לאחר שהנתבעת הפרה את האמון שנתנו בה היא התחננה לשוב למקום עבודתה במעון. וישאל השואל: אם תנאי עבודתה היו כה גרועים וקשים, מדוע התחננה לשוב למקום עבודתה, שעל פי התיאור שלה מכונה 'גיהנום'? התשובה פשוטה: כל מטרתה לסחוט כספים בתביעת סרק".

"בהכירה את רגישות מעמדה של התובעת, ותוך ניצול ציני של אמצעי תקשורת העוינים את ראש הממשלה ורעייתו, פרסמה ממש כמה ימים לפני הבחירות הכלליות לכנסת, סדרת כזבים מכוערת ובדיונית, תוך חיקוי ואימוץ טענות של עובדת אחרת, שטענה טענות דומות וזכתה לפרסום חסר תקדים".

עוד נכתב בכתב התביעה כי "מדובר בעובדת של הנתבעת שהועסקה במעון במשך כ- 66 ימים, אך לא הסתגלה לתפקידה ולעבודתה, נעדרה מהמעון לעיתים תכופות, חלתה והתחלתה לעיתים תכופות והפרה את נורמות ההגינות הבסיסיות ביותר, תוך שהיא מסבה נזקים כבדים לתובעת, פוגעת אנושות בפרטיותה ובשמה הטוב, ומנצלת לרעה את מעמדה הציבורי של התובעת כרעיית ראש הממשלה, והאובססיביות של חלק מאמצעי התקשורת כלפיה".

נתניהו מגיב לפרסום ההקלטות (צילום: הטוויטר של רוה"מ)

"את העוולות הנ"ל ביצעה הנתבעת כלפי התובעת, באופן מתועב, ציני, שפל, מרושע וחסר עכבות, והכל מתוך מטרתה לנסות ולביישה, לשפוך את דמה ולהלבין את פניה ברבים, באמצעות פרסום כזבים מכוערים, שאין בהם ולּו שמץ של אמת".

בכתב התביעה, דורשת רעיית ראש הממשלה בנימין נתניהו מהעובדת לשעבר במעון לפצות אותה בסכום של 200,000 ש"ח, בגין דבריה בתקשורת.

עו"ד אופיר שמשון, פרקליטה של סילבי גנסיה‎ מסר בתגובה: "מדובר בתביעת השתקה בזויה ומקוממת, שהיא העתק של תביעה הזויה נוספת, אשר הגישה שרה נתניהו נגד סילבי. מטרת התביעות היא ללחוץ על סילבי ולמנוע את חקירת וחשיפת האמת. אנו משוכנעים שמשטרת ישראל תחקור את הסיבה למסירת עדויות שקר, ותמצא את הדין עם האשמים, ושבית המשפט יקבע שמדובר בעוד תביעת השתקה מהסוג הבזוי ביותר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר