בצל נגיף הקורונה:

היערכות להילולת התנא רבי יונתן בן עוזיאל בעמוקה

בעוד שעות ספורות זה קורה, יום ההילולא של התנא רבי יונתן בן עוזיאל, מקום מנוחתו בעמוקה הפך למוקד עלייה לרגל של המוני אנשים במהלך השנה כולה, מידי שנה ביום ההילולא אלפים עולים למקום המלומד בניסים ומעתירים שם לישועתם, והישועה אכן לא מאחרת מלהגיע (חרדים)

(צילום: באדיבות המצלם, ללא קרדיט)

מוקד הישועות, עמוקה. השם שמרטיט את נימי הנפש, המקום המסוגל לזיווגים, סיפורי מופת רבים מתהלכים והם מספרים על גודל המקום ועל הישועה שהגיעה חיש מהר, יום ההילולא כ''ו סיון הוא יום גדול, יום בו לפי המסורת רבי יונתן בן עוזיאל הלך לעולמו, אמנם לעולמו הוא הלך אך פועליו הכבירים עדיין משפיעים כאן למטה, בהיכל ציונו שבעמוקה.

השנה בעקבות נגיף הקורונה המונים שעלו כל השנים לציונו, יצטרכו לשמור על הנחיות זהירות קפדניות, על שמירת מרחק וחבישת מסיכה, אך כל זה לא ימנע מהם מלהגיע למקום המקודש ולחולל אותות ומופתים.

לאלו שבעקבות המצב יבצר מהם להגיע השנה למקום הקודש, יהיו שליח מיוחד, מרן הגרמ''ש אדלשטיין שליט''א שיעמוד שם יחד עם מנין ויעתיר עבורכם שם שם בפרטות, הזיווג אליו אתם מייחלים ומצפים בטוח יגיע חיש מהרה, כי שם, בעמוקה אותות ומופתים אפשר לפעול.

המסורת ממשיכה על ידי בנו הגרמ''ש אדלשטיין (באדיבות המצלם)

אתה, בחור או את בחורה, המצפים זמן רב ליום בו תזכו למצוא את הזיווג האמיתי, יום זה הוא שלכם, יום ההילולא של רבי יונתן בן עוזיאל במקום מנוחתו עמוקה, ביום זה יעלה מרן הגרמ''ש אדלשטיין שליט''א ויערוך במקום מעמד "התרת קללות" למענכם - לישועתכם.

רשכבה"ג מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט''א סמך את ידו על המעמד הנורא הזה ונתן ברכה מפורשת "כי מי שיתרום סך של 513 ש''ח בגימטריה חתן וכלה, מידה כנגד מידה יזכה להתארס עד ראש השנה תשפ''א", גזירה כזו עוד לא נשמעה,
היו חלק מהמעמד הנשגב הזה, היו חלק בכדי שעד ראש השנה הקרוב תזכו להתארס, למצוא את הזיווג הנכון. בעוד שעות לא רבות זה קורה, הזיווג שלכם כבר כאן מעבר לפינה, אתם חייבים להיות חלק מזה, אל תפספסו.

להשתתפות בתפילה, כנסו>>

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר