תיעוד

אתגר קשה: אנשים הסובלים מנכות נכנסו לבידוד

במוסד השיקומי של חב"ד בירושלים, בו מתגוררים דיירים הסובלים מנכות קשה, אובחנה אחת הדיירות כחולת קורונה. איך מתמודדים עם אתגר כזה? (קורונה)

(צילום: ללא)

ימים לא שגרתיים עברו על הדיירים ב'בית פינגר' בירושלים, הוסטל של כולל חב"ד בו מתגוררים אנשים הסובלים מנכות קשה, לאחר שאחת הדיירות אובחנה בשבוע שעבר כחולת קורונה. בעקבות הגילוי, כל המסגרת נכנסה לבידוד.

בהובלתו של המנהל קובי ויזל, לאורך כל זמן הבידוד, הדיירים המשיכו לקבל את הטיפול הסיעודי המסור, יחד עם שלל הפעילויות המיוחדות המוצעות מידי יום.

ליתר ביטחון למקרה שיש חולים נוספים בבניין ועל מנת למנוע הדבקה אפשרית בין הדיירים, ההוסטל חולק לשלוש קפסולות מבודדות לחלוטין אחת מהשנייה, כך שבכל קפסולה צוות מטפלים קבוע שטיפל רק בה.

כל קפסולה ירדה כקבוצה לפעילות (פיזיותרפיה, מוזיקה, גינון, אומנות, ציור, פעילות בחצר ועוד) שאחריה חדר הפעילות והדרך אליה עברו חיטוי יסודי לקראת בואה של הקפסולה הבאה.

למרות המורכבות להעסיק את הדיירים ולהמשיך את הטיפול השוטף בדיירים בתנאי הבידוד, הצוות התמסר בצורה יוצאת מן הכלל לעבור את התקופה בצורה הטובה והחלקה ביותר למען הדיירים.

בבדיקה מדגמית של משרד הבריאות לכל הדיירים, המסגרת כולה יצאה ברוך ה' עם תוצאות שליליות, כלומר המסגרת נקייה מקורונה בזכות העבודה הפעילות המיוחדת שנעשתה, ואשר זכתה לשבחים רבים של משרד הרווחה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר