הסכנות ב'שוק ההון'

צעיר חשב שהפסיד כסף ומצא את מותו על פסי הרכבת

זהו סיפור טראגי על בחור צעיר מארה"ב שנכנס לעסקי שוק ההון, ובשל חוסר הבנה של האפליקציה בה הוא השקיע - מצא את מותו על פסי הרכבת • זה מה שהוא כתב לפני מותו (עולם)

אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

בחור צעיר מארצות הברית שנכנס לעסקי שוק ההון, מצא את מותו על פסי הרכבת בשל חוסר הבנה של האפליקציה בה הוא השקיע.

ביל ברוסטר, קרוב משפחתו של סטודנט אמריקאי בן 20 משיקגו, חשף היום (חמישי) בחשבון הטוויטר שלו את הסיבה למותו של קרוב משפחתו, וצירף את המכתב שכתב טרם מותו.

לבחור בן ה-20, קוראים אלכסנדר קרנס והוא לומד באוניברסיטת נברסקה. כמו רבים אחרים, הוא רצה לנצל את ימי הקורונה ולהתחיל להשקיע בשוק ההון, באמצעות אפליקציית 'רובין הוד' (על שמו של רובין הוד, גיבור עממי אנגלי שנהג לקחת מהעשירים ולתת לעניים). המיועדת לקהל צעיר ולמעוטי יכולת.

על פי התקשורת האמריקאית, אלכסנדר שם בחשבון שלו באפליקציה את כל החסכונות שחסך מגיל קטן, על סך 16 אלף דולר, והוא שם את הכסף באופציות עם תאריך יעד, כאשר התאריך פוקע האופציות הופכות למניות.

אלכסנדר שלא התמצא יותר מדי, נכנס יום אחד לחשבון, והוא ראה שיש לו מינוס אדיר על סכום של 730 אלף דולר, מה שהוא לא ידע, שבאותו יום האופציות שלו הפכו למניות, ולא היה מדובר במינוס אמתי.

"באותו רגע, הוא חשב שחיוו נגמרו", מספר ביל ברוסטר קרוב משפחתו, ומספר: "הוא היה אחד שחוסך כל ימי חייו, ברגע שהוא ראה את המינוס הוא חשב שהעתיד שלו נגמר ולכן הוא כתב, כי הוא מעולם לא אישר סוג כזה של עסקה ואיך יכול להיות שחשבון כל כך קטן צבר הפסדים כבדים כל כך".

כך או כך, אלכסנדר נלחץ, וביום שישי האחרון, סיים את חייו על פסי הרכבת בצורה טראגית וקשה, וכל זה ככל הנראה בשל טעות של מערכת אפליקציית המסחר.

חברת האפליקציה מסרה בתגובה על מותו: "אנחנו ברובין הוד עצובים לשמוע את החדשות הנוראות האלה, אנחנו מוסרים למשפחתו את תנחומינו הכנים. כעת, אנחנו עסוקים באופן מתמיד בשיפור הפלטפורמה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר