הנגיף מתפשט

עליה מדאיגה: כ-300 חולי קורונה ביממה

משרד הבריאות עדכן הערב כי ביממה האחרונה, שבת קודש, מספר חולי הקורונה עלה ב-294 מאובחנים חדשים • עליה מדאיגה גם במספר החולים המאושפזים בבתי חולים (בריאות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
בדיקות קורונה (צילום: Yossi Zeliger/Flash90)

עליה מדאיגה במספר חולי הקורונה בישראל: משרד הבריאות עדכן הערב (מוצאי שבת) כי מספר המאומתים עלה ביממה האחרונה ב-294 נדבקים חדשים.

מנותני משרד הבריאות עולה כי עד כה 20,633 ישראלים נדבקו בנגיף הקורונה. 15,659 החלימו. מספר החולים הפעילים עומד על 4,668. אתמול בוצעו 12,765 בדיקות.

40 חולים מאושפזים בבתי החולים במצב קשה, 27 מתוכם מחוברים למכונות הנשמה. 49 חולים מאושפזים במצב בינוני. מדובר בעליה של כ-30% במספר החולים המאושפזים בבתי החולים, ביומיים האחרונים. מספר המתים מנגיף הקורונה בישראל עומד על 305.

כפי שדווח מוקדם יותר ב'כיכר השבת', מרכז המידע לנגיף הקורונה, מרכז שהוקם באגף המודיעין של צה"ל, פרסם דו"ח המזהיר מפני עליה דרמטית במספר החולים והמתים מנגיף הקורונה.

מחברי הדו"ח מזהירים: "אם לא ינקטו פעולות כלשהן וקצב הגידול הנוכחי לא יקטן משמעותית (יישאר בטווח של 4% עד 8% ליום), אזי בעוד כחודש מספר הנדבקים החדשים היומי יעמוד על מעל 1,000 ומספר הנפטרים הכולל יגיע למאות רבות".

"מצב עניינים זה עלול להוביל להחלטות משקיות קשות מאוד, עד כדי בחינת חידוש סגר כולל. להערכתנו, ניתן יהיה להימנע מהן על ידי צעדים מתונים כמפורט בהמשך, אך זאת רק אם יבוצעו בימים הקרובים", הוסיפו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר