גל שני

הנגיף מכה בבני ברק: גני ילדים נסגרים בזה אחר זה

לאחר שבשבוע שעבר מספר גני ילדים בעיר בני ברק נסגרו בשל עובדות וילדות שנדבקו בנגיף הקורונה, הערב מודיעה העירייה על סגירה של גנים נוספים • כל הפרטים (אקטואליה)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

נגיף הקורונה ממשיך להתפשט בעיר בני ברק: העירייה הודיעה הערב (מוצאי שבת) על בגירת מספר גני ילדים נוספים בשל עובדת ובנות שקיבלו תשובה חיובית לנגיף הקורונה.

בעירייה הדגישו כי: "הנתונים מחייבים את כולנו לעשות הכל כדי לקטוע את מעגלי ההדבקה. עטיית מסכה, הקפדה על ריחוק 2 מטרים ושמירה אחראית על חובת בידוד מוחלטת - לחייבים בכך".

הגנים שנסגרו בסוף השבוע:

גן לאה בוגרד: מתחם נוה מאיר רחוב אהרונוביץ 31, בשל קבלת תשובה היום (שבת) כי עובדת מצוות הגן נמצאה חיובית לנגיף, כל תלמידות הגן והצוות ייכנסו לבידוד מניעתי עד ליום חמישי בשבוע הבא.

גן אתי כהן: מתחם נוה מאיר רחוב אהרונוביץ 31, בשל קבלת תשובה היום (שבת) כי תלמידה בגן נמצאה חיובית לנגיף, כל תלמידות הגן והצוות החינוכי ייכנסו לבידוד מניעתי עד ליום חמישי הבא.

גן חני פיליפ: רחוב הרב רוזנהיים, בשל קבלת תשובה כי תלמידה בגן נמצאה חיובית לנגיף, כל תלמידות הגן והצוות החינוכי ייכנסו לבידוד מקוצר עד לסוף השבוע הנוכחי (עקב הקפדה על הוראות הבידוד המחמירות - שלא אפשר את הגעת התלמידה לגן במהלך כל השבוע האחרון בשל בן משפחה מחוייב בבידוד).

הכרוז בעיר בני ברק (צילום: Gili Yaari /Flash90)

בנוסף לכך, ביום שישי הודיעה העירייה כי 2 גני ילדים, ממ"ד ברחוב מנחם וברחוב חברון, נסגרו היום בשל גננת שאובחנה כחולה בקורונה.

בעירייה ציינו כי: "בעקבות שהיית הגננת בבידוד מניעתי מוקדם בשל חשיפה אפשרית לחולה מאומת, נכנסו התלמידים וצוות הגן לבידוד מקוצר עד להשלמת מספר ימי הבידוד כנדרש".

בנוסף, מזכירה בלשכת מ"מ ראש העיר אובחנה בערב שבת כחולה בקורונה לאחר שנחשפה לבן משפחה שחלה בנגיף.
בהתאם להנחיות נכנסו 2 מעובדי הלשכה לבידוד מניעתי, וכן מזכירה נוספת מהלשכה הסמוכה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר