'הושע נפש מבהלה'

הפחד והפאניקה מגל שני על סף ביתו של שר התורה

היתכנות רבתית לקראת מעמד התפילה במעונו של שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט''א אשר זימן למעונו את גדולי וצדיקי הדור כשיחד הם יעתירו עבור כלל ישראל (חרדים)

"ילך אצל חכם..." - שר התורה בתפילתו (צילום: באדיבות המצלם)

נדמה כי נגיף הקורונה חוזר ומכה שנית, היקף התחלואה טרם ברור והדאגה אוכלת בכל פינה, אך מלבד התחלואה נגיף הקורונה שיבש גם את סדר היום אליו הורגלנו.

מצטרפים למעמד התפילה - - כנסו >>

אנשים רבים מתהלכים בחוסר וודאות, הן במובן הבריאותי והן במובן הכלכלי, אך בדיוק בזמנים קשים שכאלו זכינו ויש בדורנו את רשכבה''ג מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט''א אשר יכנס היום במעונו מניין מגדולי וצדיקי הדור שליט''א שיעתירו בעדנו ובעד עם ישראל כולו.

היום זהו זמן מסוגל, ערב ראש חודש תמוז, ולא בכדי קבע שר התורה את מעמד התפילה האדיר ליום זה, תחת הכותרת ''מעמד תפילה עולמי'' יתכנסו מניין מגדולי וצדיקי הדור שליט''א במעונו של רשכבה''ג מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט''א ויעתירו למען כלל ישראל, להינצל מן המגיפה ומכל פגע רע.

עם תום מעמד נורא ההוד רשכבה''ג מרן שר התורה שליט''א יחד עם מניין המתפללים יאמרו את כל סדר התחנונים שתיקן מרנא הגאון רבי עקיבא איגר זיע''א להנצל מכל צרה וצוקה נגע ומגיפה ומחלה.

לבקשתו של רשכבה''ג מרן שר התורה הגר''ח קנייבסקי שליט''א בכדי שהמוני עם ישראל יוכלו להצטרף למעמד הנורא הוד ניתן לשלוח שמות לתפילה בתרומת סכום כל שהוא ל'קופת העיר'.

נותרו שעות ספורות עד לתחילת המעמד נורא ההוד, אתם חייבים להיות חלק מהדבר הזה, אל תפספסו, הזמן קצר - למעננו, לבריאותינו.

מצטרפים בכל מחיר - - כנסו >>

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר