"בגלל הטיקטוק"

האם זו הסיבה לנוכחות הדלילה בעצרת של טראמפ

בעצרת פתיחת הקמפיין של טראמפ, אמש, היה מקום ל-19,000 איש, אך בפועל הגיעו רק כ-6,000. האם הסיבה לכך היא 'מתיחה' שעשו צעירים באפליקציית 'טיקטוק'? (עולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ פתח הלילה (מוצ"ש) את תחילת הקמפיין שלו לנשיאות בעיר טולסה שבאוקלהומה, אך באולם שהיה אמור להיות מלא עד אפס מקום, נראו הרבה קרחות, בני נוער המשתמשים באפליקציית 'טיק טוק', טוענים כי הם אחראים לכך.

באולם שהזמינו מנהלי הקמפיין של טראמפ, יש 19,000 מקומות ישיבה, ולפי דברי המארגנים יותר ממיליון איש הגישו בקשות לקבל כרטיסים לאולם (הכרטיסים בהזמנה מוקדמות היו בחינם). ולפני העצרת הם הודיעו כי יש להם ציפייה לבואם של כמאה אלף איש שימתינו בחוץ.

על פי הדו"ח של כוחות החירום בעיר היו בתוך האולם רק 6,200 אנשים, מה שכמוסן גרם למבוכה רבה בקרב מארגני העצרת.

טראמפ נואם בעצרת (חשבון הטוויטר של הנשיא)

על פי הדיווח בכלי התקשורת בארה"ב, הסיבה לכך היא כזו; כוכבת רשת באפליקציית טיק טוק, פרסמה סרטון שצבר כבר קרוב למיליון לייקים, בו היא קוראת לצופים להזמין כרטיסים לעצרת - ולא להגיע, מה שככל הנראה גרם להצהרות של מארגני העצרת בדבר מאות אלפי איש המתכננים לבוא.

כך או כך, מנהלי הקמפיין של הנשיא טראמפ, דחו את הטענות, וטענו כי מי שהגיע בפועל - נרשם, והיה צריך לחכות בתור להיכנס לאולם - בשיטת כל הקודם זוכה, והקרחות שנראו באולם, זה בשל סכנת הנגיף.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר