מתקפה חריפה

גרינברג: אם 'דגל' היו בקואליציה - גם צלב לא היה מפריע

ראש עיריית פתח תקווה, רמי גרינברג, במתקפה נגד נציג 'דגל התורה' בעיר: "אם היה בקואליציה ויושב על ליטרת הבשר שלו, גם אם היו שמים בבית הכנסת צלב, הוא לא היה אומר מילה" (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(ניהול אולפן: אריאל ליבא)

למעלה משנה שהעיר פתח תקווה סוערת, אנשי 'דגל התורה' תוקפים מידי מספר ימים את התנהלות ראש העיר, רמי גרינברג, וטוענים כי הוא מתנכל לדת ולתושבים הליטאים בעיר. מנגד, ש"ס, החברה בקואליציה, תומכת בגרינברג ומחזקת אותו.

בימים האחרונים העימות הפנימי בעיר הגיע לשיא נוסף לאחר שהעירייה סגרה בתי כנסת לאחר שנחשפו חולי קורונה. בראיון סוער ובלעדי ל'כיכר השבת', גרינברג מדבר על הכל. הראיון המלא, מחר.

בוא נדבר על בתי הכנסת. מדוע כשיש חולה קורונה בבית כנסת אתה בא ומכריז שהיה כאן חולה קורונה וסוגר את המקום, וכאשר היה חולה קורונה בעסק כלשהו אתה לא מבקש לתלות שלט אזהרה שביקר בעסק חולה קורונה?

"אנחנו באתר חרדי נכון? ה- א' - ב' זה לשון הרע. כל הסיפורים הם לשון הרע נטו והוצאת דיבה, וכשמסתכלים על העובדות מבינים שיש בפתח תקווה 600 בתי כנסת, כמה מתוכם נסגרו בפועל, שניים בלבד כשהשאר נשארו בפעילות מבלי שאף אחד בכלל לא פנה אליהם".

אנחנו רואים את התמונה על המסך, האם יש עוד שלט כזה במקומות שהם לא בתי כנסת?

"כן. בית אבות בפתח תקווה שהתגלה שם עובד זר חולה בקורונה סגרנו אותו ועשינו את הצעדים האלה. אנחנו לא רצינו לסגור מראש את בתי הכנסת, אלא לבודד אותם ולבדוק את הנושא הבריאותי, מתוך שיתוף פעולה מלא, אבל היכן שראינו שאין שיתוף פעולה נאלצנו לסגור את המקום".

האם הצבת השלט הוא לא ניסיון להכתים את הציבור החרדי? ככה לפחות הם מרגישים?

"הם לא מרגישים ככה, ומי שאומר לך דברים כאלו זה אותו עסקן שאם הוא היה בקואליציה ויושב על ליטרת הבשר שלו, וממשיך בעסקנות שלו, גם אם היו שמים שם להבדיל צלב, הוא לא היה אומר מילה, אבל בגלל שכעת הוא בחוץ, נוח לו לומר דברים כאלו".

האם יש בתי כנסת ספרדים שנסגרו, או שרק האשכנזים לא שמרו על ההוראות?

"ברור. אנחנו סגרנו בתי כנסת ספרדים ואשכנזים. נסגרו בגל האחרון 2 בתי ספר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר