קורונה, שבת וחרדים

המאבקים בפתח תקווה; ראש העיר רמי גרינברג ב'אולפן'

;המאבקים הבלתי פוסקים עם נציגי 'יהדות התורה' בעיר; הטענות על הכתמת בתי הכנסת האשכנזים; מאבקי השבת והעימות עם הגר"י רוזן • ראש עיריית פ"ת, רמי גרינברג, בראיון בלעדי לישי כהן (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(ניהול אולפן: אריאל ליבא)

למעלה משנה וחצי, מאז שנבחר לתפקיד ראש עיריית פתח תקווה, והעימותים בין רמי גרינברג לבין סיעת 'יהדות התורה' בעיר - לא פוסקים ובאים לידי ביטוי בלא מעט תהליכים בעיר.

ב'דגל התורה' טוענים כי גרינברג רודף את הציבור החרדי, בעיקר את מצביעיהם. ראש העיר מנגד לא מתרגש מהביקורת כלפיו, פונה ישירות אל הציבור - תוך שהוא עוקף את הנציגים, זאת לצד שיתוף הפעולה עם ש"ס, כאשר לטענתו, הביקורת נגדו מושמעת רק בשל כך שנציגי 'יהדות התורה' יושבים באופוזיציה.

בראיון בלעדי, ב'אולפן כיכר השבת', רמי גרינברג מדבר על הכל: סגירת ברכת עמישב בשבת, הטענות כנגדו על ההחלטה לסגור בתי כנסת בשל נגיף הקורונה ולהכתים ציבור שלם, המחלוקת סביב ההקצאות, סגירת הפארק הגדול - פארק אוחיון במהלך השבוע כולו ופתיחתו בשבת והעליה בתחלואה בעיר.

וגם, מדוע הציבור החרדי בעיר, לפחות בחלקו, חש שהוא רודף אותו ולמה אינו פונה אל ראש ישיבת "אור ישראל", הגר"י רוזן, ומנסה להוביל לסיום ההתכתשויות?

צפו בראיון הסוער

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר