עימותים ומעצרים

קצין בכיר: הציבור במאה שערים יותר ממושמע

סנ"צ גלעד בהט, ראש מדור חקירות במשטרת ישראל, התייחס באולפן לעימותים שהתרחשו בשכונת מאה שערים בירושלים והעובדה שלאחרונה הציבור בשכונה ממושמע יותר. צפו (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
מפיק: איציק אוחנה (ניהול אולפן: יוחנן בלייך)

לאחר תקופה ארוכה של עימותים סביב אכיפת הקורונה בשכונת מאה שערים נראה כי הרוחות נרגעו בשכונה והמשטרה נדרשת פחות לפעול בשכונה הקיצונית.

סנ"צ גלעד בהט, ראש מדור חקירות במשטרת ישראל, התייחס לנושא בראיון באולפן 'כיכר השבת' וטען כי הנוכחות המשטרתית בשכונה ירדה בשל העובדה כי התחלואה בשכונה ירדה. הראיון המלא, מחר בתוכנית 'סוגרים שבוע עם ישי כהן'.

ראינו את זריקת הרימון לעבר הילדה בשכונת מאה שערים, וראינו את פעולות האכיפה נגד הציבור החרדי, והתחושה בקרב הציבור היא שהמשטרה עושה שימוש מופרז דווקא נגד הציבור החרדי ולא בציבור הכללי.

"מבחינת המשטרה אין אכיפה שונה למגזר כזה או אחר, אלא האכיפה נקבעת לפי אחוזי התחלואה שמתקבלים ממשרד הבריאות, ולכן זה ממש לא משנה אם מדובר במאה שערים, באר שבע או בחורה שבנגב".

אנחנו רואים שבתקופה האחרונה החיכוכים במאה שערים פסקו, יכול להיות שהציבור שם יותר ממושמע בגלל שהמשטרה הפסיקה את פעולות האכיפה בשכונה?

"ככל שהציבור יותר ממושמע, התחלואה בשכונה יורדת, ובמקום שהתחלואה יורדת המשטרה אוכפת פחות, ובסופו של דבר אף אחד לא אוהב לקבל דו"ח, ולכן מתחילים להאשים למה במקום אחד נותנים קנסות ובמקום אחר לא.

"אני חושב שהמשטרה היא אינה נגד הציבור, אלא המטרה שלה היא לאכוף את ההנחיות ולחנך את הציבור שעטיית מסיכה תביא בסופו של דבר לירידה בתחלואה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר