סערה ברשת

דוברת השוותה את ח"כ מיקי זוהר לגבלס; ניצולי שואה מחו

סערה ההתבטאות של דוברת המרכז הבינתחומי: "גבלס מגרגר בקברו בהנאה", כתבה בפייסבוק על יו"ר הקואליציה. אחרי דרישת ניצולי השואה שנפגעו מהדברים - התנצלה (בארץ)

מיקי זוהר, הושווה לגבלס ימ"ש (צילום: Tomer Neuberg/FLASH90)

הרשתות החברתיות סערו בשעות האחרונות (רביעי) מהתבטאות מקוממת במיוחד של דוברת המרכז הבינתחומי בהרצליה, נגד יו"ר הקואליציה ח"כ מיקי זוהר.

"איש השנה שלי בתקשורת - מיקי זוהר", כתבה אורית ראובני, המשמשת כדוברת הרשמית של המרכז הבינתחומי הרצליה, בדף הפייסבוק שלה ומיד הוסיפה "גבלס מגרגר בקברו בהנאה".

יוזף גבלס, צורר נאצי הידוע לשמצה, אשר שימש כתעמולן של המפלגה הנאצית הארורה. הדברים עוררו זעם רשתות החברתיות, ורבים מחאו על השימוש בשמו של הצורר הנאצי נגד הח"כ.

מיקי זוהר בעבר, בראיון ל'כיכר השבת' (צילום: כיכר השבת)
ניצולי השואה

עו"ד נועם קוריס ממשרד קוריס ושות' ברמת-גן, שיגר אל ראובני מכתב בשם משפחתו אשר נפגעו מהדברים ופנו למשרדו, ודרש מראובני שתסיר מיידית את הפוסט ותפרסם התנצלות לניצולי השואה ומשפחותיהם.

ראובני, הסירה את הפוסט וכתבה: "אתמול העליתי כאן פוסט שהתייחס להתבטאויות פוליטיות של מיקי זוהר וכלל התייחסות לגבלס. כוונתי היתה להתייחס להיבט התקשורתי של הסיפור, בלבד. ההתבטאות הזו היא דעתי הפרטית בלבד, ובדיעבד היתה שגויה ומיותרת, ובוודאי שהחטיאה את המטרה. אני מתנצלת על כך".

עו"ד נועם קוריס, המייצג את משפחות ניצולי השואה מסר כי "כמי שבעצמו צאצא לשורדי השואה - הזדעזעתי מן הדברים שכתבה הגב' ראובני והשימוש שעשתה בשמו של הצורר הנאצי כדי להביע דעה פוליטית. שמח להיווכח שהגב' ראובני הבינה זאת, ופרסמה התנצלות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר