לראשונה מפסח

532 נדבקים חדשים ביממה, רק 4 באלעד

532 נדבקים חדשים נרשמו ביממה האחרונה, נתון מדאיג שנרשם בעבר רק בחג הפסח • למרות הזינוק: מספר המאושפזים במצב קשה - יציב • באלעד המסוגרת - רק 4 חולים חדשים (אקטואלי)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

מאז הוטל סגר על העיר אלעד, טוענים מנהיגי העיר כי המספרים שמשרד הבריאות מציג אינם נכונים. נראה כי גל התחלואה שמכה בימים אלו במדינת ישראל והמספרים המדאיגים בעליה במספר הנדבקים מידי יום, מוכיחים כי טענות המנהיגים בעיר - צודקות.

במהלך היממה החולפת (רביעי) משרד הבריאות זיהה את העליה הגבוהה ביותר מאז ליל הסדר. 532 נדבקים חדשים נחשפו בישראל. אך לצד זה, הנתון המעודד הוא שמספר החולים קשה והמונשמים לא גדל. כך שבשלב זה הנדבקים החדשים הם יותר צעירים עם סיכון נמוך להידרדרות במצבם הבריאותי.

ולמרות העליה הדרמטית במספר החולים, בעיר החרדית אלעד, עליה הוטל סגר, נחשפו ארבעה נדבקים חדשים בלבד. מה שמלמד שככל הנראה טענות העירייה על כך שמשרד הבריאות לא מדייק עם המספרים בעיר - נכונות.

בירושלים נחשפו 39 נדבקים חדשים, בתל אביב - 28, באשדוד - 34 ומודיעין עילית - 8.

איילת שקד תוקפת: "נטפלים לציבור החרדי"

עיריית אלעד תעתור היום לבג"צ בטענה כי מספרי התחלואה של משרד הבריאות שגויים. למרות טענות מנהיגי העירייה ותושבי העיר - במשרד הבריאות מסרבים להתייחס לטענות ולהסביר את הסיבה לסגר על העיר החרדית.

במערכת הבריאות הציגו אמש (רביעי) תחזיות ולפיהן, בעוד חמישה ימים, מניין הנדבקים ביומי בנגיף הקורונה יטפס משמעותית, ויעמוד על 1,000 חולים חדשים.

לפי התחזית, שנחשפה בחדשות 13, בצוות המומחים אמרו לקבינט הקורונה כי יאבדו את היכולת לפעול לאיתור ובידוד חולים, במקרה של אלף חולים ביום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר