ביטוח תלמידים

נכוותה בביתה ממיחם, ותקבל 165 אלף ש"ח

ילדה חרדית בת 6 שנכוותה בביתה ממים רותחים תזכה לפיצוי כספי גבוה, בעקבות תביעה שהגישו הוריה נגד חברת הביטוח איילון במסגרת ביטוח תאונות אישיות תלמידים (משפט)

(צילום: ארכיון)

ילדה חרדית בת 6 שנכוותה בביתה ממים רותחים תזכה לפיצוי בסך 165 אלף ש"ח בעקבות תביעה שהגישו הוריה נגד חברת הביטוח איילון במסגרת ביטוח תאונות אישיות תלמידים.

מהתביעה שהוגשה לבית משפט השלום בירושלים, באמצעות עורכי הדין גיל ניצן הראל, עולה כי לפני כשנתיים וחצי אחרי סעודת שבת, הילדה בת ה-6 (היום בת 9), עלתה על משטח השיש במטבח כדי לקחת דבר מה מהארון ובעת שירדה מהשיש, המיחם נפל עליה ואיתו מים רותחים אשר נשפכו על גופה.

הוריה פנו לסניף בטרם ויומיים אח"כ בתם פונתה באמבולנס לבי"ח תל השומר ואושפזה במחלקה לטיפול נמרץ עם כוויות בדרגה 2 בגב התחתון, בידיים ובזרועות. חודש לאחר שעברה ניתוח להשתלת עור, היא שוחררה לביתה.

שנה לאחר המקרה, הילדה התלוננה עדיין על כך שהיא סובלת מפחדים, מהגבלת תנועה בידיים, מקושי בהרמת המרפקים וכיפוף הכתפיים ונזקקה להתהלך עם חגורת לחץ. רופא שבדק אותה קבע כי הילדה סובלת מנכות פלסטית, אורתופדית ונפשית.

באי כוחה עורכי הדין גיל ניצן הראל העוסקים בתביעות בגין נזקי גוף, טענו בתביעה כי לפני התאונה הילדה הייתה ילדה בריאה ופעילה ואילו כתוצאה מהתאונה היא סובלת מנכות לצמיתות. היא מתקשה בהליכה ועמידה ממושכת ומתקשה מאוד בביצוע פעולות פשוטות ושגרתיות שבצעה לפני התאונה ללא כל עזרה.

במסגרת הסכם פשרה שנחתם בין באי כוחה לבין חברת הביטוח איילון שבטחה הילדה בפוליסת ביטוח תאונות אישיות תלמידים, היא זכתה לפיצוי בסך 165 אלף ש"ח.

חשוב לציין כי ביטוח תלמידים במסגרתו מבוטחים כל הילדים מגיל 3 ועד גיל 18, מכסה כל פגיעה בילד/בנער גם מחוץ למסגרת הבית ספרית עד לסכום התקרה המקסימלית המשתנה מעת לעת. כתוצאה מכך גם בכל פגיעה מחוץ לביה"ס, כמו למשל במהלך החופש הגדול ואפילו בחו"ל, המבוטחים מכוסים על ידי ביטוח זה.

תשלום הפיצוי נעשה לפי שיעור אחוזי הנכות. ללא קשר למועד התאונה, יש להגיש התביעה עד להגיעו של הנפגע לגיל 21. לאחר מכן הוא לא יהיה זכאי לפיצוי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר