נלחמים בנגיף

סנ"צ גלעד בהט מסביר: כך נגביר את האכיפה

במשטרת ישראל החלו בימים אלו בהגברת אכיפת 'הוראות הקורונה' ומתכוונים להגביר את חלוקת הדו"חות לאלו שיסתובבו ללא מסכות • סנ"צ גלעד בהט בראיון לישי כהן (TV)

ישי כהן | כיכר השבת |
מפיק: איציק אוחנה (ניהול אולפן: יוחנן בלייך)

בזמן שגל התחלואה ממשיך להכות בישראל, במשטרה נעריכם להגביר את האכיפה בדגש על חובת עטיית מסכות, ריכוזים כדוגמת בתי כנסת, אולמות ומבודדים.

בראיון באולפן 'כיכר השבת', מסביר ראש מדור חקירות במשטרה, סנ"צ גלעד בהט, כיצד המשטרה נערכת להגברת האכיפה ומתייחס להתנהלות של הציבור החרדי והעימותים עם הקיצונים במאה שערים. צפו בראיון המלא.

במהלך הראיון התייחס סנ"צ בהט לעימותים עם החרדים הקיצונים ואמר: "מבחינת המשטרה אין אכיפה שונה למגזר כזה או אחר, אלא האכיפה נקבעת לפי אחוזי התחלואה שמתקבלים ממשרד הבריאות, ולכן זה ממש לא משנה אם מדובר במאה שערים, באר שבע או בחורה שבנגב".

אנחנו רואים שבתקופה האחרונה החיכוכים במאה שערים פסקו, יכול להיות שהציבור שם יותר ממושמע בגלל שהמשטרה הפסיקה את פעולות האכיפה בשכונה?

"ככל שהציבור יותר ממושמע, התחלואה בשכונה יורדת, ובמקום שהתחלואה יורדת המשטרה אוכפת פחות, ובסופו של דבר אף אחד לא אוהב לקבל דו"ח, ולכן מתחילים להאשים למה במקום אחד נותנים קנסות ובמקום אחר לא.

"אני חושב שהמשטרה היא אינה נגד הציבור, אלא המטרה שלה היא לאכוף את ההנחיות ולחנך את הציבור שעטיית מסיכה תביא בסופו של דבר לירידה בתחלואה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר