הראיון המלא

החיים באופוזיציה; ח"כ איילת שקד באולפן

בשנה האחרונה היא עברה טלטלה גדולה, משרת המשפטים למפלגה שלא עברה את אחוז החסימה ואז חזרה לכנסת אך לספסלי האופוזיציה • ח"כ איילת שקד בראיון לישי כהן (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
מפיק: איציק אוחנה (ניהול אולפן: יוחנן בלייך)

חברת הכנסת, איילת שקד, מתרגלת בימים אלו לספסלי האופוזיציה במליאת הכנסת וזה לאחר מאבקים שמהלך המשא ומתן - שלדבריה לא התנהל - עם ראש הממשלה בנימין נתניהו.

בראיון באולפן "כיכר השבת" מדברת שקד על הכל: המו"מ עם נתניהו, התפקיד של הסיעות החרדיות במשא ומתן, המאבק עם החרדים על הוועדה למינוי דיינים שעברה לידיים חרדיות, הסערה סביב אי הארכת כהונת הרב אריה שטרן בירושלים, המחלוקת בסיעה סביב חוק הגיוס, סערת הסיפוח ומשפט ראש הממשלה בנימין נתניהו. צפו בראיון המלא.

במהלך הראיון התייחסה שקד ליחס לציבור החרדי במהלך משבר הקורונה והסגר שהוטל על העיר אלעד: "ההתנהלות של הממשלה בסוגיית הקורונה כרגע היא שערורייתית, סתם נטפלים לציבור החרדי, הוא הציבור הכי ממושמע. אנחנו מסתובבים בריכוזים של חילונים וחרדים, החרדים מקפידים והלכים עם מסכות. זה נכון שיותר צפוף בערים החרדיות, אין מה לעשות".

"הממשלה כעת מתרשלת", הוסיפה ח"כ שקד: "אין מלוניות, חולים מתחננים לצאת ולא מוציאים אותם ואז עושים סגר על כל העיר. קודם שיתפקדו, שיכינו מלוניות ויוציאו את החולים מהעיר, במקום לחנוק את העיר".

"אנחנו כבר ערוכים, מכירים את זה, הם פשוט לא יודעים לבצע", טענה שקד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר