צפו בתיעוד

מרגש: האב רקד עם בנו בחתונתו - מתוך 'קפסולה'

לאחר שנחשף לחולה קורונה, נאלץ אבי החתן להיכנס לבידוד, וחשש כי בשל כך יפספס את היום המאושר בחיי בן זקוניו; אך חבריו התגייסו, הקימו לו מתחם באולם - וכך הוא שמח • צפו (חרדים)

שימי שפר | כיכר השבת |
התיעוד המרגש (צילום: ללא קרדיט)

שמחת חתונה יוצאת דופן התקיימה אמש (שני) בבני ברק, כאשר אביו של החתן שוהה כל העת בתוך מתחם מבודד בירכתי האולם, ובני משפחתו שמחים עמו מהעבר השני.

מדובר בעסקן הרב חיים שרף מחסידות ויז'ניץ, שפעל רבות בגל הקורונה הראשונה לטובת החולים שנאלצו להיות ב'מלוניות' ברחבי הארץ, ולאחרונה נחשף בעצמו לחולה קורונה ונכנס לבידוד קפדני.

בעקבות כך ארגנו חבריו מתחם מבודד, שהוקם בתוך אולם השמחות, ובתוכו שהה אב החתן במשך כל הזמן, וכך לא פספס את האירוע - שהפך למרגש עוד יותר.

האדמו"ר, בהגעתו לחתונה

בנו של האדמו"ר מויז'ניץ, הרה"צ רבי יעקב מרדכי הגר הנוהג להגיע מדי ערב לשמחות החסידים בשליחות אביו, ועשה כך גם אמש, תועד מצמיד את ידיו לקיר המתחם המבודד, כשמן הצד השני גם אביו של החתן הצמיד את ידיו, ונוצר לו ריקוד בלתי שגרתי, בצוותא עם החתן, לקול שירת המשתתפים הנלהבים.

יצוין, כי לרגל השמחה יצא הרבי מביתו כדי להשתתף במעמד החופה - לראשונה מאז תחילת משבר הקורונה - ואף כובד כמובן בסידור הקידושין.

צפו בתיעוד המרגש

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר