צפו בקטע

המגישים תהו: למה 'הארץ' סופרים כיפות?

אראל סג"ל וקלמן ליבסקינד ניסו להבין בתכניתם, מדוע עיתון 'הארץ' סופר כמה חובשי כיפה מתמנים לתפקידים בכירים, וכותבי העיתון מזדעקים וטורחים לספר זאת לקוראיהם (ברנז'ה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
המגישים על רקע 'הארץ' (צילום מסך ווידאו: קלמן סגל, כאן 11 תמונה:Olivier Fitoussi /FLASH90 )

בתכנית הערב (רביעי), של "קלמן סג"ל" ב'כאן', בהגשת העיתונאים אראל סג"ל וקלמן ליבסקינד, הביאו מספר ציטוטים מעיתון 'הארץ', ותהו איך ייתכן שכל פעם שיש מינוי של חובש כיפה, העיתון מזדעק. הם הביאו מספר דוגמאות לכך.

הדוגמה הראשונה, "יוסי מלמן הפרשן של הארץ כתב טור על מינויי קרובים במערכת הביטחון, אחד המינויים עליו הוא דיבר זה על מאיר בן שבת, שמועמד להיות ראש השב"כ, והוא כתב, ש'מתנגדיו' טוענים עליו, כי הוא חובש כיפה גדולה ושומר נגיעה".

מלמן מוסיף: "גם על המינוי של אליעזר טולדנו, הוא קצין ראוי וזה שהוא חובש כיפה בוודאי לא תזיק לו, שוב פעם ב'הארץ', נטפלים לכיפות של הקצינים, כאילו רק בגלל זה מתקדמים בצבא".

"אני זוכר", אמר ליבסקינד, "כאשר מינו את יעקב עמידרור לראש המל"ל, הפרשן של הארץ, יוסי ורטר היה מאוד מודאג מזה, איך יכול להיות שרה"מ יהיה מנוע מלדבר עם יועצו המדיני בגלל השבת. אך איך זה שורטר לא יודע שבעניינים מדיניים מותר לדבר בשבת דרך הטלפון?", שאל ליבסקינד.

"גם כאשר שיורם כהן, חובש הכיפה, מונה לראש השב"כ, כתב עליו הפרשן הביטחוני שהשב"כ זה ראשי תיבות שירות בעלי כיפות".

ליבסקינד פונה לסג"ל ושואל אותו מה הסיפור של הארץ על חובשי כיפות? סג"ל עונה לו, זה כמו שאני ואשתי דיברנו באנגלית ליד הילדים כדי שלא יבינו, גם בהארץ מנסים לדבר בשפה שכביכול לא נבין והאמת שהם לא רואים את חובשי הכיפה.

כזכור, התוכנית של הצמד, אמורה לרדת מהמסך כבר בשבועות הקרובים, אראל סג"ל, אף החליט בעקבות כך לתבוע את תאגיד השידור הציבורי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר