שיא חדש

קורונה בארה"ב: 53 אלף חולים חדשים ביום

2,700,000 אנשים אובחנו עד כה כנשאים של הנגיף בארה"ב, שם כבר ספרו כמעט 128 אלף מתים - בהם 700 ביממה האחרונה • טראמפ סבור: 'הווירוס יעלם בקרוב' (עולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

מספר שיא של חולי קורונה ביום אחד בארה"ב: ביממה האחרונה, כמעט 53,000 נשאים חדשים של הנגיף התגלו, על פי נתוני אוניברסיטת ג'ון הופקינס.

בנוסף, ביממה זו מתו כמעט 700 איש מהמגיפה, שכבר גבתה את חייהם של כמעט 128 אלף אמריקנים. סך הכל, כמעט 2,700,000 בני אדם אובחנו עד כה בארצות הברית כנשאים.

מוקדי ההדבקה המרכזיים הם מדינות אריזונה, טקסס, פלורידה וקליפורניה, שם הודיעו בתגובה על החמרה בהגבלות, ועל סגירת בתי עסק ומקומות בילוי.

בפנסילבניה החליטו הרשויות להטיל חובת עטיית מסכות במרחב הציבורי כפי שמתחייב ביותר מ-18 מדינות אחרות - למרות התנגדות הנשיא דונלד טראמפ.

למרות שסירב לחתום על צו המחייב עטיית מסכות אמר נשיא ארה"ב בראיון אתמול כי הוא חושב שמסיכות דווקא יעילות וטובות, וכי ישתמש בהן במידה ויהיה בסביבת אנשים רבים.

את הדברים אמר בתגובה לביקורת שהושמעה נגדו בימים האחרונים, כולל על ידי בכירים במפלגתו, כי הוא אינו מראה דוגמה אישית כאשר הוא מסתובב ללא מסכה.

למרות העליה המשמעותית במספר החולים, טראמפ אופטימי. "אני סבור שנתמודד בצורה טובה עם הקורונה ובשלב מסוים הווירוס יעלם, כך אני מקווה", אמר עוד.

מנהל המכון הלאומי של ארצות הברית לאלרגיה ומחלות זיהומיות, הדוקטור אנתוני פאוצ'י הזהיר אתמול בסנאט שמספר הנדבקים היומי בקורונה בארצות הברית עלול לגדול ל-100 אלף ביממה, אם האזרחים לא ישמרו על המלצות של רשויות הבריאות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר