5 טיפים שיגרמו לרהיטי החוץ שלכם להחזיק מעמד לנצח

ריהוט חוץ איכותי צריך להילחם בגשמים עזים בחורף ובשמש צורבת בקיץ. כדי ללמוד כיצד לעזור לרהיטי החוץ שלנו להאריך ימים, פנינו למומחים בריהוט שיתנו את העצות הטובות ביותר שלהם (עיצוב הבית)

יעל קלצקין | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

מגשמים עזים בחורף ועד שמש צורבת בקיץ, ריהוט חוץ איכותי צריך להילחם בתנאי מזג האוויר. כדי להעניק לו את הסיכוי הטוב ביותר לשרוד, התחילו בבחירת חומרים שיכולים להתמודד עם תנודות הטמפרטורות. לאחר מכן, השקיעו בכיסויים ויחידות אחסון להגנה על הכריות והריפודים.

כדי ללמוד כיצד לעזור לרהיטי החוץ שלנו לחיות שנים רבות, פנינו לאנשים שמומחים בריהוט, כדי לקבל את העצות הטובות ביותר שלהם. ניקול האנט, מנהלת פיתוח המוצר בחברת "ארטיקל", חולקת את הטיפים המובילים שלה לבחירת סט ריהוט לחצר שיעמוד במבחן הזמן:

בחרו חומרים אטומים למים

"מטה החברה שלנו נמצא בוונקובר, קנדה, כך שאנו בהחלט מכירים את מזג האוויר הגשום וזוכרים זאת כשאנו מעצבים את מוצרי החוץ שלנו", אומרת האנט. גורם חשוב אחד הוא בחירה בחומרים שהוכח כי הם מסוגלים לשרוד בגשם ולחות. "אלה כוללים פלדת גִּלְוֵן ובטון יציב שעמידים בפני מזג האוויר, עם נצרים סינתטיים שעמידים בפני מים ועץ טיק, העמיד באופן טבעי בפני פגעי מזג האוויר ובפני פטריות", מסבירה האנט.

"עץ שיטה הוא חומר נהדר נוסף לשימוש בחוץ, אך הוא דורש תחזוקה מעט גדולה יותר מאשר עמיתיו המבוססים על מתכת. למרות עמידותו באופן טבעי בפני מזג האוויר, עץ השיטה עדיין יכול להיות רגיש ללחות וטחב". כדי לגרום לריהוט מעץ שיטה להראות חדש לגמרי, האנט ממליצה לכסות אותו בכדי להרחיק את הלחות העודפת וכך גם לגבי רהיטי חוץ אחרים.

השקיעו בכיסויים

"למרות שניתן להשאיר את המוצרים שלנו בחוץ, תמיד אנו ממליצים להשתמש בכיסוי עמיד למים או אטום אם אתם מתכננים לתת לו לשבת בחוץ במשך זמן רב", אומרת האנט. אם אתם באמת רוצים שריהוט החוץ שלכם יחזיק מעמד לנצח, הצטיידות בכיסויים היא חובה.

קחו בחשבון את תנודות הטמפרטורות

"פיסים עם מסגרת פלדה מגולוונת או אלומיניום יעמדו בתנודות הטמפרטורות", אומרת האנט. "אפשרות נהדרת נוספת היא ראטאן סינתטי וחתיכות המיוצרות מפוליפרופילן. הם נועדו לעמוד בשינויי הטמפרטורות וניתן לשלבם בקלות בכל חלל חיצוני". לא משנה אם תעדיפו את המראה המודרני של פלדה מגולוונת או את האסתטיקה של ראטאן סינתטי, החתיכות הללו ישרדו שינויי טמפרטורה דרסטיים.

נקו את ריהוט החוץ שלכם לעתים קרובות

לא משנה איזה סוג של ריהוט חוץ אתם קונים בסופו של דבר, ניקויו באופן קבוע הוא הסוד לעזור לו להיראות נהדר לאורך שנים. "נגבו את מסגרת הרהיטים במטלית לחה כדי להסיר לכלוך ופסולת וכבסו מעת לעת את הכריות עם חומר ניקוי עדין ומברשת רכה", ממליצה האנט.

שימו לב לכריות ולריפודים

כשאתם קונים כריות חיצוניות, בחרו בבדים כמו Sunbrella עמיד, המיועדים לשימוש בחוץ ולא יהרסו במהירות. וודאו שכל הכריות בהן אתם משתמשים בחוץ מיועדות לשימוש בחוץ - הן מכילות חומרי מילוי העמידים בפני עובש וטחב.

לאחר שרכשתם את הכריות העמידות ביותר בפני מזג האוויר, תחזוקה היא המפתח. "ניתן לנקות בקלות כריות חיצוניות על ידי ניגובן במטלית רטובה. לאלו שאוהבים ליהנות מכוס יין בפטיו או שיש להם ילדים אנרגטיים שאוהבים לשחק בחוץ, יש לנקות כתמים עם תערובת של מים וחומרי ניקוי עדינים. יש להבריש בעדינות עם מברשת זיפים רכה ולשטוף בנדיבות במים נקיים לפני שמאפשרים התייבשות באוויר הפתוח", אומרת האנט.

במידת האפשר, הכניסו כריות חיצוניות לתוך הבית כאשר יורד גשם, או השקיעו ביחידת אחסון חיצונית חסינת מזג אוויר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר