למה הורים פותחים חשבון אימייל לתינוק שרק נולד

התכוננתם לתעד כל פרט בחיי התינוק שלכם, אבל בין הלילות הלבנים לההאכלות הבלתי פוסקות, התקשיתם לעמוד בקצב. ובכן, יש לנו פתרון בשבילכם, לילדים הבאים, שדורש מינימום מאמץ (הריון ולידה)

אביטל לוי | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

התכוונתם והתכוננתם לתעד כל אבן דרך משמעותית בחיי התינוק שלכם - לצלם ולרשום, אבל בין הלילות נטולי השינה לבין ההאכלות הבלתי פוסקות בבקבוקים, התקשיתם לעמוד בקצב ואתם חשים צער על שפספסתם לא מעט נקודות ציון בהתפתחותו של ילדכם והן נותרו בזיכרון שלכם ותו לא. ובכן, יש לנו פתרון בשבילכם, לילדים הבאים, שדורש אפס מאמץ.

מה עליכם לעשות: בקרו בחשבון הג'ימייל שלכם וצרו חשבון חדש עבור הרך הנולד. ואז, בכל פעם שרגע חשוב מתרחש - החל מהחיוך הראשון שלו ועד הפעם הראשונה שבה הוא טועם אוכל מוצק - פתחו את תיבת הדואר הווירטואלית שלכם ושלחו הודעה לזו של הילד שלכם.

איזה סוג של הודעה? זה יכול להיות מכתב ארוך שבו אתם מפרטים ארוכות את החדשות המסעירות הנוגעות ליורש העצר שלכם או אפילו בסגנון משפט קצר ופשוט שיתאר את שקרה. העניין הוא שלקחתם שתי דקות כדי לתעד איך אתם מרגישים ומה אירע באותו יום. החלק הטוב ביותר הוא שאתם יכולים לשלוח בדוא"ל כמה עדכונים שתרצו, מעט או הרבה. (וכמובן שתקבלו נקודות בונוס אם תצרפו סרטון או תמונה.)

והנה החלק הכי מגניב: לכל דוא"ל שתשלחו יש חותמת של תאריך ושעה, כך שגם אם תעשו זאת רק בשנה הראשונה לחיי הבייבי שלכם, לילדכם תהיה תיבת דואר נכנס דמוית יומן עם פתקים מכם (ואוקיי, מאביו ומסבא וסבתא ומכל מי שתחליטו לשתף איתו את החשבון, שאחריו הוא יוכל לעקוב אחר כך, בהמשך החיים.

אם זו לא גאונות, אנו באמת לא יודעים מה כן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר