שימו לב

החברה התבלבלה: השמן קנולה שקניתם - זה שמן חמניות

חברת טעמן הודיעה היום, כי עקב טעות אנוש, השמן קנולה שקניתם בחנות הוא שמן חמניות. החברה אוספת את המוצרים מהחנות, ומי שרוצה להחזיר - יוכל להזדכות בכסף (אקטואליה)

בקבוק שמן קנולה של טעמן (צילום: יח"צ)

חברת הייצור 'טעמן', מודיעה הערב (ראשון), כי בשל טעות אנוש, יש בלבול בתוויות של שמן הקנולה, מי שירצה יוכל להחזיר את השמן ולקבל תמורתו את שווי השמן. הסיבה המרכזית היא העובדה שישנם אולי אנשים שרגישים לחמניות ויכולים להינזק מהשימוש בשמן.

על פי לשון ההודעה: "במסגרת בדיקה שנערכה על ידי שרות המזון במשרד הבריאות לשמן קנולה "טעמן", מהיצרן: קובנסקי אלווטור אזור קרסנודאר רוסיה, שיובא על ידי טעמן שיווק מזון בע"מ. באמצעות חברת ישרא-בר שמנים ותבואות בע"מ, סומנו בקבוקי שמן חמניות כשמן קנולה".

מדובר על מוצר; שמן קנולה מזוכך במותג "טעמן" 1 ליטר , ברקוד 7290005437632 מתאריך תפוגה 16/4/2021. במוצר זה חל הבלבול.

בחברה מוסיפים, כי "במטרה למנוע כל הטעיה של קהל לקוחותינו אנו פועלים מידית לאיסוף כל השמן שנמצא במלאי רשתות השיווק ואצל קהל הלקוחות שמעוניין להחזיר את המוצר".

"חשוב לנו להבהיר", מוסיפים בחברה, כי "השמן - הוא שמן חמניות והטעות היא בתווית בלבד. בתיאום עם שירות המזון במשרד הבריאות, חברת טעמן אוספת את המוצר מדרכי השיווק. להחזרת המוצר ניתן ליצור קשר עם מחלקת שירות הלקוחות בטלפון- 1800-200-929".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר