כל ההגבלות הוסרו

צפו: כל הבחורים מ'בית מתתיהו' - למלונית

כל 70 הבחורים חולי הקורונה, שנשארו בישיבת 'בית מתתיהו', פונו היום, למלוניות ברחבי הארץ ע"י פיקוד העורף • ההגבלות מהאזור - הוסרו • צפו בתיעוד של מעבר הבחורים (אקטואליה)

חזקי שטרן | כיכר השבת |
פינוי הבחורים - היום (צילום: באדיבות המצלם)

הסאגה סביב ישיבת 'בית מתתיהו' ומדגרת הקורונה, הגיעה הערב (שני) לסיומה, לאחר שכל הבחורים פונו ממתחם הישיבה והועברו למלוניות קורונה.

  • מדגרת הקורונה ב'בית מתתיהו', לסיקור המלא ב'כיכר השבת'>>לחצו כאן

הבחורים פונו, בסיוע של פיקוד העורף למלוניות בצפון ובירושלים, בהתאם לכך, מיד עם סיום הפינוי יוסרו ההגבלות סביב מבנה הישיבה ויימשך המעקב אחר שלום התלמידים.

עיריית בני ברק, מסרה כי "היא מודה לפיקוד העורף ולרשויות על פינוי תלמידי הישיבה ועל פתיחת המלוניות לחולי הקורונה".

"עיריית בני ברק תמשיך לפעול ולעשות הכל על מנת לאכוף את ההנחיות במטרה לעצור את התפשטות הנגיף בעיר במהירות האפשרית ולהבטיח את שלומם של תושבי העיר".

יצוין, כי בישיבת בית מתתיהו, כידוע, לפחות 230 תלמידים נדבקו בקורונה, מתוכם יותר מ-130 עדיין מסוגרים בחדריהם שבישיבה וממתינים לפינויים ל'מלוניות', תוך שחבריהם הבריאים בסיכון הידבקות מהם.

כזכור, אביו של אחד מתלמידי הישיבה, ירון קדושים מפתח תקווה, אישר בשיחה עם 'כיכר השבת' את הטענות של הישיבה על התנהלות כלל רשויות המדינה מול הישיבה במצב שנוצר, ואמר: "אני מלווה את הבן שלי מההתחלה, ויכול לספר כי ניסינו וניסינו - אבל אין עם מי לדבר. המדינה הפקירה את בנינו לגורלם! שום גורם לא לקח אחריות על המקום, אף בכיר לא בא, פיקוד העורף לא נוכח. משרד הבריאות נעלם ורק הישיבה מתמודדת בכוחות עליונים עם המצב החמור".

"תוציאו את הילדים משם. תפנו אותם כולם למקום אחר שיהיה תחת פיקוח, לחולים ולאלו שנחשפו לחולים, כדי לעצור את השרשרת. אחרת נגיע חלילה למאות חולים, ואולי חס ושלום לאסון. תתעוררו עכשיו. תפסיקו להתעסק עם השקר של אם הייתה או לא הוראה בענין הבדיקות", הזהיר האב הדואג.

אלא שבפיקוד העורף טוענים כעת, כי הם נדרשים למאמץ גדול מאוד כדי לשכנע להתפנות למלוניות ולא להישאר בבתיהם. נכון לעכשיו פינו כבר חיילי פיקוד העורף 85 מתלמידי 'בית מתתיהו' ל'מלוניות', והשאר כאמור התפנו הערב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר