ברגע האחרון

למרות ההגבלות: האולמות ייפתחו גם הערב

שר הבריאות הודיע כי האולמות ייסגרו מיידית, כבר אתמול, אך לאחר מכן התברר שהמהלך זקוק לאישור הכנסת. אמש הצליח ח"כ יצחק פינדרוס לדחות את ההחלטה ביממה (חדשות, ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
חתונה בימי קורונה (צילום: באדיבות המצלם, ללא קרדיט)

אנחת רווחת בקרב חתנים וכלות האמורים להינשא הערב (שלישי) וכמעט וביטלו את האירוע לאחר החלטת הממשלה לסגור את האולמות לחלוטין.

מיד עם החלטת הממשלה החלו חילוקי דעות האם ההגבלות זקוקות לאישור הכנסת. שר הבריאות, יואל יולי אדלשטיין, הודיע במליאת הכנסת כי סגירת האולמות נכנסת לתוקף במיידי, אך לאחר מכן הובהר כי סגירת האולמות תדחה ביממה שכן המהלך זקוק לאישור ועדה בכנסת.

ועדיין לא מעט זוגות שקבעו להינשא הערב נכנסו לדילמה האם לבטל את החתונה, שגם כך צומצמה ל-50 משתתפים בלבד. שכן על פי ההגבלות הערב בוודאי שהיה אסור לפתוח את האולמות.

אלא שלאחר פעילות של יו"ר סיעת 'יהדות התורה', ח"כ יצחק פינדרוס, הוחלט כי בעלי האולמות יוכלו לפתוח גם הערב את האולמות ולאפשר לזוגות להינשא במגבלה של 50 משתתפים בלבד.

במהלך דיון בוועדת הקורונה, יו"ר הוועדה, ח"כ יפעת שאשא-ביטון, הדגישה כי ההגבלות לאולמות האירועים, יכנסו לתוקף רק ביום רביעי בבוקר. יתר ההגבלות ייכנסו לתוקף היום בשעה 14:00 בצהריים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר